Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رنجبرماهانی در خطبه های نمازجمعه ریگان با گرامیداشت نیمه ماه رمضان میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام افزود: امروز روحیه مصرف گرایی بیش از حد و تجمل گرایی بزرگترین مانع برای کمک به فقراست که اگر تجمل گرایی و مصرف گرایی بیش از حد را کنار بگذاریم راحت تر می توانیم از فقرا دستگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نزدیک شدن به شب های قدر تاکید کرد: لیالی قدر را قدر بدانیم.
وی ادامه داد: مبارزه با فقر در مبارزه با تبعیض، بی عدالتی و اشرافیت است و سند 2030 نگاه به خارج و سلطه خارج است.
امام جمعه ریگان گفت: مردم این شهرستان امروز مردمی فهیم، ولایتمدار و از هوش سیاسی و روحیه بالایی برخوردار هستند و افرادی آنچه را در شان خودشان است به مردم این خطه نگویند.
وی بیان کرد: ما باید مجال تحریف امام خمینی (ره) را از تحریف کنندگان بگیریم و فرصت به تحریف کنندگان ندهیم.
حجت الاسلام رنجبرماهانی گفت: راه های جلوگیری از تحریف شخصیت امام راحل، بازخوانی سخنان امام خمینی (ره)، تدبر و دقت در سخنان خلف صالح امام و ترویج وصیت نامه سیاسی الهی ایشان بین مراکز آموزشی و مردم است.
وی اظها کرد: مقام معظم رهبری ابراز داشتند همه متفکرانی که راجع به سال 60 تفکر می کنند بدانند جای جلاد و شهید نباید عوض شود.
وی افزود: جمهوری اسلامی بزرگترین قربانی تروریست را در جهان داشته و هیچ کشوری مانند ایران قربانی تروریست نبوده است.
امام جمعه ریگان به حادثه تروریستی در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این ترقه بازی هایی که انجام شد تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.
وی گفت: امروز استکبار جهانی در یمن، عراق و بحرین شکست خورده است و برای اینکه وانمود کنند ما شکست نخورده ایم این حرکات بچه گانه را راه اندازی می کنند.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
7442/3028

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جوزف استیگلیتز، استاد دانشگاه کلمبیا و اقتصاددان برنده جایزه نوبل که به عنوان یکی از مهم‌ترین روشنفکران یهودی در سراسر جهان شناخته می‌شود، به خبرنگار خبرگزاری آناتولی درباره آنچه در محوطه دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد، گفت: دانشگاه کلمبیا در نیویورک، پس از دو هفته تظاهرات حامی فلسطین که الهام‌بخش سایر دانشگاه‌های این کشور بود، تحت مداخله اداره پلیس (NYPD) قرار گرفت.
 
استیگلیتز تصریح کرد: دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان اتفاق می‌افتد، بی‌تفاوت نیستند. آنها نسبت به آنچه در جهان رخ می‌دهد، احساس همدردی می‌کنند. چه کسی پس از دیدن آن عکس‌ها و تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها واکنشی نشان نمی‌دهد؟
 
وی در ادامه اظهار داشت: آنچه مرا ناراحت کرد این بود که برخی از سیاستمداران، به ویژه جمهوری خواهان، از این فرصت برای ادامه جنگ علیه دانشگاه‌ها استفاده کردند. به عنوان مثال، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تلاش کرد تا 30 درصد بودجه تحقیقاتی دانشگاه‌ها را کاهش دهد. قدرت آمریکا در نوآوری، به ویژه تحقیقات دانشگاه‌ها نهفته است. چرا می خواهید این را تضعیف کنید؟ این نشان دهنده تنگ نظری و سطحی نگری برخی در حزب جمهوری خواه است. طنز این است که آنها دوست دارند ما به دانشجویان یاد دهیم که در مورد امور کاوش کنند؛ اما زمانی که دانشجویان این کار را انجام می‌دهند، اغلب نتیجه‌ای متفاوت با موقعیتی که سیاستمداران محافظه کار می‌خواهند، دارد.
 
"نمونه بارز دخالت در آزادی تحصیلی"
وی درخواست مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان برای استعفای مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا را «نمونه بارز دخالت در آزادی آکادمیک» توصیف کرد.

استیگلیتز با تاکید بر اینکه این یک مداخله بزرگ در آزادی تحصیلی است، گفت که این وضعیت از دهه 1950 تاکنون دیده نشده است.

وی اظهار داشت که چنین مداخله ای آزادی آکادمیک را که یکی از کنترل ها و تعادل های لازم برای عملکرد نظام دموکراتیک است، تضعیف می کند. استیگلیتز هشدار داد: «این چیزی است که ما باید از آن بترسیم.»
 
استاد دانشگاه کلمبیا گفت: هیچ سیاستمداری از نظارت مصون نیست. این بخشی از روند دموکراتیک ما است. آزادی و دموکراسی ما تقریباً از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان