Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اسدآباد حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) را محکوم کرد و گفت: این رفتار ناجوانمردانه در ماه مبارک رمضان را کسانی انجام دادند که دم از مسلمانی زده و ریاکارانه پرچم پیامبر اعظم (ص) را حمل می کنند اما از همه کافران و مغرضان به دین و جنایتکاران جانی تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تسلیت به ملت ایران و خانواده های داغدار بویژه خانواده شهید جانباز علی جواد زارع افزود: وجود 17 هزار شهید ترور نشان از آن دارد که ملت ایران با پدیده شوم تروربیگانه نیست و هزاران جوان و فرزند ارزشمند خود را برای پایداری وطن فدا کرده است.
حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به پیام تسلیت رهبر فرزانه انقلاب به حادثه دیدگان ترور، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام شاهکار نکرده اند و با این اقدامات کور نمی توانند دل مردم را خالی کنند.
وی با قدردانی از نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه در حادثه ترور اخیر گفت: راه نفوذ به مجلس شورای اسلامی نباید سست باشد تا عده ای بی سر و پا از آن سوی مرزها با تجهیزات کامل بتوانند وارد یک مرکز حساس کشور شوند.
امام جمعه اسدآباد خواستار رسیدگی و بررسی این موضوع شد و افزود: با وجود اینکه کشور عزادار است، اما باید نحوه ورود عناصر اخلالگر به مجلس شناسایی شود ، مبادا اینکار با همکاری همدستانی فریب خورده در داخل کشور انجام شده باشد.
حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه با گلایه از روزنامه ها و خبرگزاری های کشور گفت: با وجود گذشت سه روز از حادثه ترور هیچ کدام از رسانه ها به این موضوع مهم نپرداخته و آنرا از مسوولان مطالبه نکرده اند.
وی نفوذ به مجلس شورای اسلامی را آسیب و لطمه بزرگی به آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی دانست.
خطیب نمازجمعه اسدآباد حادثه ترور را تلنگری برای مسوولان نظام دانست و گفت: دشمنان به رئیس جمهوری، وزرا و مجلسی ها رحم نمی کنند، پس چشمانتان را از چراغ سبز دشمنان مراقبت کنید و تنها تابع فرامین و دستورات مقام معظم رهبری باشید.
حجت الاسلام حسینی مجد با تاکید بر حفظ وحدت، بیان کرد: مسوولان نظام، کاربه دستان و روسا از اختلاف پرهیزکنند، زیرا دشمنان از کوچکترین اختلاف و تفرقه سواستفاده های بزرگی می کنند.
نمازگزاران پس از ادای فریضه نمازعبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ برآل سعود و مرگ بر تروریست حادثه ترور مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل را محکوم کردند و یاد شهدای این حادثه را گرامی داشتند.
در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل 17 تن شهید و 42 تن مصدوم شدند.
شهید علی جواد زارع سال 1342 در روستای دهگلان از توابع اسدآباد دیده به جهان گشود و در جنگ تحمیلی در سال های 63 و 64 در چندعملیات حضور داشت و از چندین ناحیه مجروح شد.
وی از کارکنان مجلس شورای اسلامی و مسوول دفتر نماینده شاهین شهر اصفهان بود که 17 خرداد 96 در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی مورد حمله کوردلان تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:اکبر بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود