Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@14:11:01 GMT

برتری آسان صربستان مقابل آرژانتین

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۲۵۰۲

برتری آسان صربستان مقابل آرژانتین

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ هفته دوم از لیگ جهانی والیبال 2017 از امروز (جمعه) به میزبانی سه کشور ایران ، فرانسه و بلغارستان آغاز شد که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران، تیم های ملی ایران، بلژیک، آرژانتین و صربستان در یک گروه رقابت می کنند.
در نخستین دیدار امروز، صربستان که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود در مقابل آرژانتین که با چند تغییر و غیبت چند مهره اصلی خود به تهران سفر کرده است به برتری سه بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملی پوشان صربستان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 23 مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود در لیگ جهانی سال 2017 را در تهران جشن بگیرند و بازهم یک مدعی تمام عیار باشند.
آرژانتین هم با هدایت «خولیو ولاسکو» سومین باختش را در چهارمین دیدار تجربه کرد.
«نیکولا گربیچ» سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در ابتدای این مسابقه از ترکیب اوروش کوواچویچ، مارکو ایوویچ، نیکولا جُوُویچ، دراژن لوبوریچ، مارکو پودراشچانین (کاپیتان)، استرچکو لیسیناک و نیوِن مایستوروبچ (لیبرو) استفاده کرد.
«خولیو ولاسکو» سرمربی آرژانتین نیز ترکیب جرمن خوهانسن، ماکسیمیلیانو کاوانا، کریستیان پوگلاخن، نیکولاس برونو، سباستین سوله، مارتین راموس و الکسیس گونزالز (لیبرو) را مقابل صربستان به میدان فرستاد.
والیبال مردان صربستان سابقه 20 ساله در لیگ جهانی دارد و در سال 2017 برای بیست و یکمین بار در این رقابت ها شرکت می کند. این کشور تاکنون 9 بار در لیگ جهانی روی سکو رفته است که بهترین آن در سال 2016 و کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی است.
تیم ملی والیبال صربستان در هفته نخست لیگ جهانی با دو برد و یک شکست و کسب 6 امتیاز در رتبه چهارم جدول 12 تیمی این رقابت ها قرار گرفت. ملی پوشان این تیم آمریکا و کانادا را سه بر یک شکست دادند و سه بر صفر مغلوب بلژیک شدند.
والیبال مردان آرژانتین نیز در سال 2017 برای نوزدهمین بار در لیگ جهانی شرکت می کند، اما این کشور تاکنون مدالی در این رقابت ها به دست نیاورده است. آرژانتین که در لیگ جهانی 2015 تحت هدایت ولاسکو یازدهم شد، در سال 2016 پیشرفت قابل توجهی از خود نشان داد به طوری که در المپیک 2016 ریو به مقام پنجم مشترک دست یافت.
بهترین عنوانی که تاکنون تیم ملی آرژانتین توانسته در لیگ جهانی ثبت کند، مقام چهارم در سال 2011 است که با باخت سه بر صفر به لهستان از کسب مدال برنز بازماند و به عنوان چهارمی بسنده کرد.این تیم در هفته نخست لیگ جهانی دو ناکامی سه بر صفر برابر روسیه و فرانسه داشت و با شکست سه بر دو بلغارستان با دو امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت.
«سیمونه سانتی» از ایتالیا به عنوان داور اول و «لوئیس ماسیاس» از مکزیک به عنوان داور دوم، قضاوت دیدار صربستان و آرژانتین را بر عهده داشتند.
از ساعت 21 و 10 دقیقه امشب نیز تیم ملی ایران به مصاف بلژیک می رود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال