Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست آب و فاضلاب روستایی بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 73 روستای شهرستان بهمئی از یک چشمه آب می‌نوشند.

گودرز خردمند به خبرنگار ایلنا در بهمئی گفت: 73 روستا که یک‌هزار و 480 مشترک در آنها سکونت دارند اکنون از یک چشمه آب می‌نوشند که به خودی خود مشکلاتی برای آنها وجود دارد.

وی با تشریح برخی مشکلات کنونی برای آب‌رسانی به این روستاها خاطرنشان کرد: این روستاها در حوزه ممبی واقع شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات آنان براساس تمهیدات اندیشیده شده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آب و فاضلاب روستایی بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین راهکار برای آبرسانی به این روستاها را تخصیص آب از سدکوثر برای 125 روستای این شهرستانذکر و یادآورشد: با تخصیص آب از این سد ، شاهد رفع مشکلات نگران‌کننده در حوزه آب‌رسانی این روستاها خواهیم بود.

آب‌رسانی به پنج روستای بهمئی با تانکر

خردمند از نبود لوله آب برای هشت روستای شهرستان بهمئی هم اظهار نگرانی کرد و یادآور شد: آب‌رسانی به این روستاها اکنون با تانکرهای آبرسان صورت می‌گیرد.

وی تعداد خانوارهای این روستاها را حدود 50 خانوار عنوان و اظهارداشت: آب‌رسانی به این روستاها با تانکر و به‌صورت مستمر انجام گرفته و می‌گیرد.

سرپرست آب و فاضلاب روستایی بهمئی گفت: روستاهای پشت کوه ملاطهماسب، بلوط حصار، برزیون، دوخوص، امامزاده عسکر(ع)، ده اکبر، ده امام و ده‌رج روستاهایی بودهکه هم‌اکنون فاقد لوله‌کشی آب آشامیدنی سالم هستند.

خردمند، تعداد خانوارهای این روستاها را 50 خانوار برشمرد.

به گزارش ایلنا، شهرستان بهمئی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند