Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@08:19:59 GMT

کاردستي هايي براي هديه روز پدر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۳۹۸۵

خبرگزاري آريا -

بچه ها معمولا نمي توانند خودشان براي پدرشان هديه اي بخرند و بهترين کار اين است که اجازه دهيد تا خودشان کاردستي هاي زيبايي که ما چند نمونه از آن را در زير برايتان آورده ايم را درست کرده و به او هديه دهيد و مطمئن باشيد اين بهترين هديه اي مي باشد که هر پدري مي تواند از فرزند کوچک خود در روز پدر دريافت کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دست نوشته هاي قابل چاپ براي روز پدر
يک کاغذ و يک قلم را در اختيار فرزندتان بگذاريد و اجازه دهيد تا ايده هاي خود را روي آن بکشد و بعد بالاي آن را سوراخ کرده و روباني را از داخل آن عبور دهيد و در نهايت بگذاريد تا خودش اين کاردستي را در روز پدر به پدرش هديه دهد.



کاردستي سنگ و کاغذ
بچه ها به راحتي مي توانند يک تکه سنگ را پيدا کرده و بعد روي يک تکه کاغذ نقاشي زيبايي را بکشند و روي سنگ بچسبانند و هم چنين مي توانند روي تکه هاي کوچکي از کاغذ حروف نام پدر را بنويسند و يکي يکي آنها را روي سنگ بچسبانند و تنها نکته اي که بايد در نظر بگيرند اين است که در ابتدا بايد سنگ را کاملا بشورند و خشک کنند.




گلدان گياهي تزئيني
يک گلدان ساده را تهيه کرده و روي آن يک تکه کاغذ سفيد رنگي که روي آن نقاشي زيبايي که فرزندمان کشيده است را مي چسبانيم . فرزندتان مي تواند انواع نوشته هاي زيبا و طرح هاي زيبا را روي آن بچسبانند.بعد از نقاشي بايد زير آن را چسب زده و آن را روي گلدان بچسبانيد.




جعبه ابزار سفارشي براي پدر
جعبه ابزار فلزي سفيدي را تهيه کرده و و سپس فرزندتان مي تواند انواع الگوها و طرح هاي زيبا را روي آن بياندازد. اين کار بسيار منحصر به فرد مي باشد و هر پدري را در روز پدر بسيار خوشحال مي کند .




دکوري هنرمندانه
بسيار هنرمندانه مي توان يک پس زمينه ي سفيد رنگ که يک تکه کاغذ مي باشد را تهيه کنيد و بهتر است آن را روي يک قاب قرار داده و در نهيات با مدادهاي رنگي نقاشي زيبايي که فرزندتان دوست دارد را روي آن بکشيد و زير آن نام تان را بنويسد و در نهايت اين کار هنري زيبا را در روز پدر به پدرتان هديه دهيد.



آهنرباهاي زيبا
به راحتي مي توانيد درب هاي نوشابه که در رنگ هاي زيبا و متنوعي مي باشد را تهيه کرده و پشت آن ها يک تکه آهنرباي بسيار کوچک بچسبانيد و در نهايت از آنها براي چسباندن روي يخچال استفاده کنيد.




گلدان پدر
مي توانيد از انواع بطري هاي قديمي مانند شيشه هاي نوشابه استفاده کنيد و روي هر کدام از آنها حروف تشکيل دهنده ي نام پدر را روي يک کاغذ نوشته و در نهايت آن را روي گلدان بچسبانيد و در نهايت داخل تمام آنها گل هاي زيبايي بگذاريد .



عکس هنري
تکه تکه هاي کاغذ به رنگ هاي مختلفي را تهيه کرده و به کمک آنها تصوير يک آدم را درمي آوريم و براي اين کار بهتر است که مثلا به جاي مو از تکه کاغذهاي قهوه اي رنگي استفاده مي کنيم و يا اينکه براي رنگ چشم و پيراهن و لب ها و ....از کاغذهاي رنگي ديگري استفاده مي کنيم. در نهايت اين قاب زيبا را درست کرده و به پدرتان هديه دهيد.




منبع : seemorgh.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشت.

به گزارش مشرق، جدال حساس بایرن‌مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو به پایان رسید. سرمربی تیم اسپانیایی در پایان مسابقه اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشته است.

به نوشته مارکا کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: بایرن نمایش بهتری داشت ولی به نظرم ما بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم. در نیمه نخست بسیار خوب دفاع کردیم اما در نیمه دوم بایرن فشار بیشتری آورد و توانست دو گل هم به ثمر برساند. به نظرم تساوی نتیجه خوبی برای ما در این بازی بود.

کارلتو ادامه داد: با این نتیجه اعتمادبه‌نفس تیم برای بازگشت برگشت زیاد است. بایرن‌مونیخ کیفیت بالایی از خود نشان داد و به این ترتیب در بازی برگشت هر احتمالی وجود دارد. به نظرم از نمایش خوب بایرن‌مونیخ غافلگیر نشدم؛ چرا که در این تیم بازیکنان باکیفیت زیادی مثل هری کین، موسیالا، توماس مولر و سانه بازی می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند. متاسفانه آنها از عدم توازن ما نهایت استفاده را بردند و دو گل زدند.

آنچلوتی در ستایش از تونی کروس گفت: کلماتی در توصیف این بازیکن نمی‌یابم. او بازیکنی بزرگ و مهم برای رئال مادرید است. پاس او دیدنی بود و البته باید گفت که حرکت وینیسیوس هم هوشمندانه و عالی بود. اما درباره بلینگام بگویم که شب او نبود و در نهایت هم به خاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد. شب خوبی برای همه تیم نبود.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: ما سبک خاصی نداریم و بسته به شرایط بازی می‌توانیم واکنش نشان دهیم. این شانس را داریم که راهی فینال شویم و برای رسیدن به هدفمان نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم. جدال دو تیم بزرگ در بازی رفت با تساوی به پایان رسید و در بازی برگشت از حمایت هوادارانمان برخورداریم و همین می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد