Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@05:13:14 GMT

ارتباط ابو بکر البغدادی رهبر داعش با سوریه قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۴۰۶۴

ارتباط ابو بکر البغدادی رهبر داعش با سوریه قطع شد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم، ابو مهدی المهندس، نایب رئیس تشکیلات بسیج مردمی (حشد شعبی)، ضمن اعلام اتمام عملیات این نیروها در غرب موصل گفت که آنان آماده اند تا در صورت دریافت فرمان حیدر العبادی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، نبرد برای آزادسازی شهر «تلعفر» را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار العالم در عراق، «ابومهدی المهندس» گفت که نیروهای بسیج آماده آزادسازی «تلعفر» هستند و مصمم اندتمام مرز عراق با سوریه را از چنگ داعش آزاد کند. وی همچنین از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به مرز عراق ابراز خشنودی کرد.

«ابومهدی المهندس»با بیان اینکه نیروهایبسیج موفق به آزادسازی بین 50 تا 60 کیلومتر از مرز عراق با سوریه شده‌اند، گفت مرزها پس از آزادی کامل به پلیس عراق واگذار خواهند شد.

وی افزود این نیروها از زمان آغاز عملیات‌ در سپتامبر سال گذشته موفق به آزادسازی 14000 کیلومتر از خاک عراق شده و 360 روستا را از چنگ داعش رها کرده اند.

نایب رئیس بسیج عراق با اشاره به اینکه غرب موصل منطقه ای حیاتی برای ابو بکر البغدادی، سرکردۀ جنایتکار داعش، بود اضافه کرد نیروهایش توانسته اند ارتباط او را با سوریه قطع کنند.
او تأکید کرد البغدادی قبلا در این منطقه حضور داشته است؛ زیرا این منطقه پایگاه اقتصادی او بوده و قاچاق نفت از طریق آن انجام می شده است.

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم

تیپ ۵۷ حشدالشعبی در صحرای استان الانبار عراق با گروه تروریستی داعش درگیر شد. ویدئویی از این عملیات را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه