Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيويورک–ايرنا– شوراي ملي ايرانيان آمريکا ناياک با صدور بيانيه اي اعلام کرد که `دينا روراباکر`نماينده جمهوريخواه کنگره که از حملات تروريستي داعش در تهران ابراز خوشحالي کرد و بطور علني پيشنهاد داد دولت ترامپ به تنش ميان اهل سنت و شيعيان دامن بزند، ‏بايد عذر خواهي کند.

به گزارش ايرنا، شوراي ملي ايرانيان آمريکا، موسوم به `ناياک`، روز جمعه در بيانيه اي شديدالحن سخنان روراباکر موهن خواند و آن را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بيانيه مي افزايد که پس از صدور ` پيام خشن` دونالد ترامپ، درباره حملات تروريستي تهران، تصور نمي شد که فردي ديگر بتواند سخناني اين چنين ‏فرومايه به زبان آورد.‏
بيانيه شوراي ملي ايرانيان آمريکا تصريح مي کند که درحالي که پس از حملات يازدهم سپتامبر، ايراني ها به ابراز همدردي با مردم آمريکا پرداختند، رييس ‏جمهور آمريکا و روراباکر با قربانيان حملات تروريستي ايران همدردي نشان ندادند.‏
دِيْنا روراباکر،‎ ‎نماينده‎ ‎مجلس نمايندگان ايالات متحده آمريکا‎ ‎ازحوزه انتخابيه چهل‌ و هشتم کاليفرنيا‎ بوده و عضو‎ ‎حزب جمهوري‌خواه‎ ‎است‎.‎‏ ‏
روراباکر در جلسه روز پنجشنبه کنگره مدعي شده بود که نيروهاي به تعبير وي `سني` به ايران حمله کرده اند و آن را خوشحال کننده و به نفع ‏آمريکا دانسته بود.‏
اين نماينده کاليفرنيا که در يک جلسه علني کنگره سخن مي گفت، تصريح کرد: آيا اين براي ما خوب نيست که ايالات متحده سرانجام از آن سني ‏هايي پشتيباني مي کند که به حزب الله و تهديد شيعه عليه ما حمله مي کنند؛ آيا اين چيز خوبي نيست.
بيانيه شوراي ملي ايرانيان آمريکا، روراباکر را متهم به پشتيباني و تشويق داعش کرده و تاکيد مي کند که وي صلاحيت نمايندگي مردم کاليفرنيا به ‏خصوص ايرانيان مقيم اين ايالت را از دست داده است.‏
به گزارش ايرنا، در دوحمله تروريستي جداگانه که صبح چهارشنبه اين هفته رخ داد، ساختمان اداري مجلس شوراي اسلامي و ‏حرم امام خميني (ره) هدف تيراندازي پنج تن از مهاجمان انتحاري مسلح قرار گرفت که در نتيجه آن، 17 نفر شهيد و 56 نفر ‏مجروح شدند‎.
به گفته منابع امنيتي، با هوشياري ماموران پليس حرم مطهر امام خميني(ره)، يکي از مهاجمان انتحاري قبل از اقدام مورد اصابت ‏گلوله قرار گرفت و فرد انتحاري ديگر نيز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نيز در جريان درگيريها به هلاکت ‏رسيدند‎.
وزارت اطلاعات با افشاي هويت و عکس ترويستها اعلام کرد: «تيم عملياتي داعش که در عمليات تروريستي حرم مطهر و ‏مجلس شوراي اسلامي مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروريست سابقه دار وابسته به گروه هاي وهابي و تکفيري بودند که پس ‏از جذب توسط گروهک تروريستي داعش، از کشور خارج شده و در جنايات اين گروهک تروريستي در موصل و رقه مشارکت ‏داشتند‎.»
گروهک تروريستي داعش روز چهارشنبه مسئوليت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را برعهده گرفت‎. ‎
شبک**م.ع.‏**1708**انتشار:‌عليرضا ارشادي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید

گروه تروریستی داعش که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد از حامیانش خواسته تا به‌جای فلسطین، برای «جهاد» به افغانستان سفر کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شاخه خوراسان گروه تروریستی داعش با انتشار مطلبی تازه، از هواداران خود خواسته است تا به جای فلسطین برای «جهاد» و «هجرت» به این شاخه در «ولایت خوراسان» که عمدتا جغرافیای افغانستان کنونی را در بر می‌گیرد، بپیوندند.

این گروه تروریستی در ایام عید فطر نیز در پیامی از طرفداران و حامیان خود خواسته بود تا برای «هجرت و قتال» به «خوراسان» بیایند.

این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خوراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش «رویترز» نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیست

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت کنونی افغانستان سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای آمریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.