Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@17:16:16 GMT

مژه هایتان را حرفه ای و بدون ریمل پرپشت و مشکی کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۴۲۱۱

مژه هایتان را حرفه ای و بدون ریمل پرپشت و مشکی کنید

به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز، آیا می‌خواهید بدون ریمل زدن، مژه‌هایی پرپشت‌ تر داشته باشید؟ بدون نگرانی از خشک شدن و ریختن ریمل ‌تان در طول روز؟ به طوری که انگار آرایش شده از تختخواب بیرون می‌آیید، در صورتی که عملا آرایشی ندارید؟

مژه‌ها را به صورت حرفه‌ای رنگ کنید

روی کلمه‌ « حرفه‌ای » تأکید می‌کنیم چرا که قطعا رنگ گذاشتن اطراف چشم‌، کاری نیست که خودتان در خانه انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به طور طبیعی مژه‌هایی روشن دارید، یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند آن‌ها را رنگ کند تا بدون استفاده از ریمل مژه‌هایی ضخیم، پرپشت و بلند تر داشته باشید. در حالی که با هر بار شستشو صورت، کم‌ رنگ تر می‌شود اما برای چند ماه دوام دارد.

اکستنشن مژه را امتحان کنید

اکستنشن دانه به دانه مژه‌ها ( باز هم توسط آرایشگر حرفه‌ای! ) روشی عالی برای داشتن مژه‌های پرپشت بدون ریمل است. البته نیاز است تا روتین زیبایی ‌تان را کمی تغییر دهید، برای مثال روغن، چسب مژه را در خود حل می‌کند اما جای نگرانی نیست، آرایشگرتان همه‌ی نکات را به شما خواهد گفت. شما نیاز به جلسات ترمیمی خواهید داشت که نیاز به وقت و هزینه‌ی بیشتر دارد اما اگر می‌خواهید همان لحظه که از خواب بیدار می‌شوید، صورت‌ تان آرایش شده به نظر برسد، این همان چیزی است که نیاز دارید.

از سرم مژه استفاده کنید

اگر ابرو‌ هایتان بیش از ریخته یا صرفا می‌خواهید ابرو های پرپشت تری نیز داشته باشید، می‌توانید از سرم مژه استفاده کنید.

از ریمل رنگ کننده استفاده کنید

بسیار خب، استفاده از ریمل رنگ کننده روشی بدون ریمل محسوب نمی‌شود و کاملا برعکس است اما اجازه می‌دهد حداقل هر چند وقت یک بار از ریمل زدن خلاص شوید. این ریمل جدید با رنگ موقت، مژه‌ها را تیره ‌تر می‌کند. هرچه بیشتر استفاده کنید، مژه‌ها رنگ بیشتری می‌گیرند و پس از دو هفته شما مژه‌هایی تیره ‌تر دارید. این رنگ موقت پس از آخرین مصرف به آرامی پاک می‌شود.

2024

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین

سپیده خداوردی، بازیگر سریال آوای باران تصاویری از سفر خود و الیکا عبدالرزاقی در سفر به چین منتشر کرد.

سپیده خداوردی بازیگر و نوازندهٔ ۴۲ ساله ایرانی است. او بازیگری را به طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساختهٔ همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. خداوردی همچنین سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. 

دیگر خبرها

  • عکس| تیپ خاص سپیده خداوردی و الیکا عبدالرزاقی در چین
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • زمین برای پاک ماندن به کمک ما نیاز دارد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • واکنش ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود