Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه «سی ان ان» روز جمعه همکاری با یک نویسنده و مجری تلویزیونی دیگر به نام «رضا اصلان» را قطع کرد.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیمابه نقل از آسوشیتد پرس، شبکه «سی ان ان» روز جمعه همکاری با یک نویسنده و مجری تلویزیونی دیگر به نام «رضا اصلان» را قطع کرد. این قطع همکاری کمتر از یک هفته پس از آن روی داد که وی به شکلی توهین آمیز، در پیامی توییتری درباره حملات تروریستی لندن، به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری «سی ان ان» در این باره اعلام کرد این شبکه قصد ندارد فصل دوم مجموعه «بیلیور (به معنای با ایمان)» را که درباره ادیان مختلف است و توسط اصلان اجرا می شد ادامه دهد. فصل اول این مجموعه سال گذشته به نمایش در آمد.اعلام این خبر در حالی است که دو هفته پیش نیز شبکه سی ان ان، «کیتی گریفین» کمدین و یکی از میزبانان برنامه سالانه جشن «شب سال نو» را اخراج کرد. پیش از این اقدام، عکسی از گریفین منتشر شده بود که وی را با تصویر سر قطع شده ترامپ نشان می داد.اصلان که از اظهار نظر ترامپ در رسانه های اجتماعی درباره حملات تروریستی لندن خشمگین بود، شنبه گذشته در پیامی توییتری نوشت "این کثافت، فقط مایه شرمساری آمریکا و لکه ای بر ریاست جمهوری این کشور نیست، بلکه وی مایه ننگ بشریت است."اصلان همچنین در پیام توییتری خود نوشت ترامپ "یک کودک مردنما است که در زمان بحران باید به او بی توجهی کرد."این مولف که متولد ایران است، بعدا بابت "گزینش کلمات" خود پوزش خواست و شبکه سی ان ان نیز بیانیه ای را صادر و طی آن اعلام کرد "این گونه گفتمان هرگز مناسب نیست." اما این اقدام برای نجات برنامه اصلان کافی نبود.اصلان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد از سی ان ان بابت اینکه به مجموعه وی شانس پخش شدن را داده، متشکر است.وی افزود: "در این دوران سیاست زده، مسیر گفتمان ملت ما پیچیده و دشوار شده است و من از این موضوع آگاهی دارم که سی ان ان باید علامت تجاری خود را به عنوان یک خروجی اخبار بی طرف مورد حفاظت قرار دهد. به شکل مشابه، من نیز باید به رای و عقیده خود احترام بگذارم. من یک خبرنگار نیستم. من یک مفسر اجتماعی و یک پژوهشگر هستم."

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند