Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، عبدالطیف کشیش که سال ۲۰۱۳ برای فیلم «زندگی ادل» نخل طلایی جشنواره فیلم کن را دریافت کرد برای تامین هزینه‌های فیلم تازه‌ا‌ش، نخل طلا را به همراه چند تابلوی نقاشی به کار رفته در فیلم خواهد فروخت. فیلم جدید کشیش با عنوان «مکتوب، عشق من» به دلیل مشکلات مالی در مرحله پس‌تولید متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه‌ای به این منظور آمده است:

«برای جمع‌آوری هزینه مورد نیاز برای تکمیل فرایند پس تولید بدون تاخیر بیشتر شرکت تولید و توزیع فرانسوی «کوات‌سو» برخی از اشیا مربوط به آثار سینمایی عبدالطیف کشیش را حراج می‌کند. این اشیا شامل نخل طلایی جشنواره سال ۲۰۱۳ و تابلوهای نقاشی به کار رفته در فیلم «زندگی ادل» می‌شود.»

کارگردان تونسی «زندگی ادل» هنوز درباره این عمل جنجالی هیچ اظهارنظری نکرده است هر چند که چندان با جنجال درست کردن بیگانه نیست. «زندگی ادل» یکی از جنجالی‌ترین برندگان نخل طلای جشنواره فیلم کن به شمار می‌رود. ادل اگزارکوپولوس و لئا سیدو بازیگران فیلم «زندگی ادل» نیز نخل طلا گرفتند.

اندک زمانی پس از پایان جشنواره فیلم کن جنگ لفظی میان کشیش و لئا سیدو جنگ لفظی به پا شد و سیدو با انتقاد از متدهای فیلمبرداری کشیش اعلام کرد که دیگر هرگز با این کارگردان همکاری نخواهد کرد. کشیش نیز در مقابل سیدو را کودکی مغرور و لوس نامید.

سخنگوی عبدالطیف کشیش با اشاره به پیمان عدم افشا میان کمپانی تولید و سرمایه‌گذاران فیلم اعلام نکرد که به پایان رساندن کار تولید فیلم چه میزان پول نیاز دارد.


خبر آنلاین

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)

عصر ایران - در عکس های زیر مجموعه ای از کتاب های غول پیکر دیده می شود که در قرن هجدهم توسط یک کشیش در اسپانیای نو نوشته شدند. این مجموعه در حال حاضر در کتابخانه دانشگاه مستقل ملی مکزیک نگهداری می شود.

با طول نزدیک به یک متر، این کتاب ها با استفاده از پوست حیوانات، چوب و چرم آماده شده و حاوی نوشته ها و نوت های موسیقی برای مراسم مذهبی هستند.

بیشتر مجموعه به رغم شرایط نامساعدی که طی یک قرن گذشته در آن قرار داشتند، همچنان در وضعیت خوبی همراه با جلد های اصلی خود قرار دارند. با این وجود، دو کتاب فاقد جلد اصلی خود هستند. همچنین، یک کتاب از این مجموعه مفقود است و پژوهش برای یافتن آن ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این یک دنیای فانتزی نیست، محله ای در مکزیک است! (عکس)

دیگر خبرها

  • نوزدهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله اردیبهشت برگزار می‌شود
  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • حراج ۲۵۲ کیلو طلا به قیمت ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا در هجدهمین حراج معامله شد