Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان؛مجموعه فرهنگی ورزشی شقایق آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زمین شقایق در سال های گذشته در اختیار سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین بود که جهت بهره وری بیشتر به سازمان فرهنگی ورزشی منتقل شد و در ادامه برای ساماندهی و مناسب سازی با دعوت از بخش خصوصی به بازسازی و بهسازی مجموعه اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:قسمت شرقی زمین شقایق ارتفاع بلندتری نسبت به بخش غربی این زمین داشت و دارای زمین چمن فوتبالی بود که متاسفانه چمن آن از بین رفته بود و تبدیل به زمین خاکی شده بود.

وزیری نژاد تصریح کرد: لذا در فاز اول قسمت شرقی زمین شقایق زیر کشت رفت، ولی به علت عدم زیر سازی مناسب، سال اول موفق به بهره برداری از این زمین نشدیم، برای بار دوم در سال ۹۵ مجدد زمین زیر کشت رفت و در حال حاضر این زمین به یکی از کم نظیرترین چمن های فوتبال شهر قزوین تبدیل شده است و اکنون هم در دست کشت است و اول تیر ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد:همسطح کردن زمین شقایق، ایجاد زمین اسکیت، بستکبال، تنیس خاکی، والیبال و راه اندازی سالن ایکس باکس با ۲۰ تلویزیون ویژه کودکان و نوجوانان را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود:همچنین تمامی زمین های ورزشی در ارتفاع شش متری فنس کشی شده است.

وزیری نژاد از احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی در مکان مناسبی از زمین شقایق خبر داد که بزودی راه اندازی خواهند شد.

وی بیان کرد:سیستم آبیاری فرسوده زمین شقایق نیز تعویض شده است و یک سیستم آبیاری مجهزی جایگزین آن شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود:سیستم روشنایی زمین در حال حاضر کم است و تا ماه آینده سیستم روشنایی اش نیز تامین می شود.

وزیری نژاد در ادامه گفت:طبق توافقنامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان انجام شد تا در روزهای سه شنبه و پنج شنبه دوچرخه سواران بانوان و آقایان در پیست زمین شقایق انجام شد و بدلیل استقبال خوب شهروندان مقرر است تا تعداد روزها را افزایش داده و به صورت جداگانه روزهای خاصی را برای بانوان و آقایان اختصاص دهیم.

وی خاطرنشان کرد:۲۰ ست ورزشی جدید در زمین شقایق نصب شده است، در حال حاضر در زمین شقایق مشکلی وجود ندارد و مجموعه فرهنگی ورزشی شقایق از شش صبح تا ۱۲ شب آماده خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.

این مسئول خاطرنشان کرد:امروز شاهد حضور هدفمند جمعیت علاقمند به ورزش و ساماندهی این مجموعه ورزشی هستیم که ورزش های همگانی نظیر دومیدانی، دوچرخه سواری، اسکیت، ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی کما فی سابق در این زمین رایگان می باشد و فقط برای ورزش های تخصصی نظیر همه جای کشور باید هزینه پرداخت شود.

وی افزود:با همکاری نیروی انتظامی نسبت به استقرار کانکس و حضور عوامل نیروی انتظامی از ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب اقدام شد تا این محیط ورزشی، امن تر از همیشه در اختیار شهروندان و خانواده ها قرار بگیرد.

وزیری نژاد در پایان افزود:در حال حاضر بعد از افطار مسابقات و پیشکسوتان در زمین چمن این مجموعه برقرار است و از عموم جوانان فوتبال دوستان دعوت می شود از این برنامه ورزشی دیدن کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات