Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@03:42:41 GMT

شماره هفت رفتنی است/سروش و وسوسه 600 هزار دلاری

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۵۵۵۲

رویداد۲۴-خیلی‌ها می‌گویند رفیعی که پس از بازی با لخویا در قطر مانده بود،مذاکراتش را همان زمان انجام داده است.
سروش رفیعی رفتنی است.حتی اگر خودش پست بگذارد و بنویسد هنوز اتفاقی نیفتاده است اما باید گفت که او با تیم الخور قطر به توافق رسیده است و با 600 هزار دلار به این تیم می پیوندد.این خبر را رسانه های قطری منتشر کرده اند که البته سروش آن را تایید نمی کند! سروش همان روزی که پرسپولیس با لخویا در قطر بازی کرد دیگر به ایران برنگشت و در این کشور ماند تا به بهانه تعطیلات با تیم های این کشور وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سه هفته قبل، برای اولین بار از پیشنهاد الخور به باشگاه سروش پرده برداری شد که خبر آن در جام ورزشی هم منتشر شد. این باشگاه در آن زمان حاضر بود به رفیعی 450 هزار دلار برای قرارداد یکساله پرداخت کند اما سروش و مدیر برنامه هایش با این باشگاه مذاکرات زیادی داشته و چانه زنی هایی کردند. حالا منابع خبری فاش کردند دو طرف روی مبلغ 600 هزار دلار با هم به توافق رسیده اند و سروش چنین پولی از این باشگاه می گیرد. الخور در بین تیم های قطری، وضع مالی مناسبی ندارد و در طول 6 فصل گذشته لیگ این کشور تنها تلاش کرده تا به دسته پائین تر سقوط نکند.
شرایط این تیم در قیاس با تیم های بزرگ قطری در لیگ این کشور، به مثابه تیم های پائین نشین لیگ ایران است که معمولا برای نیفتادن می جنگد به همین دلیل خیلی ها انتقاد دارند چرا رفیعی به چنین تیم بی کیفیتی رفته است. سروش گویا تنها اولویتش را روی پول گذاشته بود وگرنه با مبلغی پائین تر می توانست در ایران برای پرسپولیس بازی کند و حتی شانس خود را برای قهرمانی در آسیا امتحان کند. این بازیکن خیلی زود به چنین نتیجه ای رسید که نمی تواند به اروپا برود. رقم پیشنهادی به او چیزی حدود 100 هزار دلار بود و به همین خاطر سروش خیلی زود قید حضور در این قاره را زد.الخور جزو باشگاههایی است که سرمایه زیادی ندارد و تلاش می کند بازیکنان متوسط به خدمت بگیرد. حالا اما آنها یکی از بهترین هافبک های ایران را به خدمت گرفته اند. رفیعی هم به دلیل جوی که به وجود آمد، تلاش کرد موقتا خبر حضورش در الخور را نه تائید کند و نه تکذیب.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند

تصاویر منتشر شده توسط حوثی‌ها از سرنگونی یک پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا خبر میدهد./ یورونیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند