Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>قضایی - میزان نوشت: رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: ۷ نفر از عوامل پشتیبانی حوادث تروریستی تهران در شهرستان فردیس البرز دستگیر شدند.

احمد فاضلیان از دستگیری ۷ نفر از عوامل پشت پرده حوادث تروریستی تهران در شهرستان فردیس استان البرز خبرداد و گفت: درراستای نیابت قضایی از استان تهران این عوامل که پشتیبان تیم تروریست در حوادث اخیر تهران بودند دستگیر شدند و دراختیار مقامات قضایی و امنیتی استان تهران قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۷۴۷

کلید واژه‌ها : حمله تروریستی - تروریسم - قوه قضاییه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، آمریکا و کشورهای منطقه را تهدید کرد /به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع و پشیمان کننده خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:

در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران

۱. به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید می کنیم : هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران را به منشا تهدید، به دنبال خواهد داشت. به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور، در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894830

دیگر خبرها

  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • گرامیداشت یادشهدای معلم حوادث تروریستی اخیر،سیستان وبلوچستان
  • هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
  • هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران پاسخ پشیمان‌کننده خواهد داشت
  • هشدار سپاه به دولت آمریکا درباره هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
  • هشدار سپاه به امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
  • سپاه پاسداران، آمریکا و کشورهای منطقه را تهدید کرد /به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع و پشیمان کننده خواهیم داد
  • ۴۳ واحد تولیدی استان البرز احیا شد
  • آموزش و پرورش البرز و کمبود جدی نیروی انسانی
  • تبدیل بخشی از زندان رجایی‌شهر به دانشگاه فرهنگیان، مطالبه استان است