Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی 2018 در منطقه اروپا، سوئید میزبان فرانسه بود و این بازی با برتری دو بر یک سوئد به پایان رسید.

ژیرو گلی فوق‌العاده را در دقیقه 37 به ثمررساند اما در ادامه دورماز دقیقه 43 بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 3+90 تویونن گل برتری سوئد را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال هم در دیدار مقابل لتونی با 3 گل پیروز شد و رونالدو در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد.

هلند هم با 5 گل لوکزامبورگ را درهم کوبید.

*نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

بلاروس 2 - بلغارستان یک

آندورا یک - مجارستان صفر

جزایر فارو صفر - سوئیس 2

بوسنی صفر - یونان صفر

استونی صفر - بلژیک 2

جبل الطارق یک - قبرس 2

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان که امشب در ولودروم مارسی میزبان شیلی بودند، در نهایت موفق شدند با گل های یوسف فوفانا، رندال کولو موانی و الیویه ژیرو، حریف را شکست بدهند اما مصدومیت جاناتان کلاوس و اداوارد کاماوینگا، طعم این پیروزی را برای خروس ها تلخ کرد.

شیلی بازی را بهتر شروع کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس مائوریسیو ایسلا، این مارسلینو نونیز بود که تیم میهمان را پیش انداخت.

ویدئو: 328403

کلاوس که در این دیدار در سمت راست خط دفاعی فرانسه قرار گرفت بود، در دقیقه 11 مصدوم شد و جای خود را به ژول کنده داد.

فرانسوی‌ها که رفته رفته بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 18 به گل تساوی رسیدند. روی پاس خود کیلیان امباپه بود که فوفانا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

برتری فرانسه ادامه داشت و در دقیقه 25 این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال تئو هرناندز بود که کولو موانی با ضربه سر موفق شد دروازه شیلی را باز کند.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و تنها اتفاق مهم بازی دردقایق پایانی نیمه اول، مصدومیت ادوارد کاماوینگا بود که جای خود را به متئو گوندوزی داد. در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 فرانسه به پایان رسید.

نیمه دوم را هم شیلی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 چیزی نمانده بود که این تیم به گل برسد اما ضربه سوازو وارگاس به تیر دروازه فرانسه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72، ژیرو گل سوم فرانسه را به ثمر رساند. روی پاس عالی کولو موانی بود که ژیرو در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 82 اختلاف را به حداقل رساند. داریو اوسوریو روی یک رفت و برگشت صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه مانیان را باز کرد.

تلاش بازیکنان شیلی برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 3-2 فرانسه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • نتایج روز چهارم مقدماتی جام‌جهانی در آسیا
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • مقدماتی جام جهانی| ایران با طلسم‌شکنی در عشق آباد صعودش را قطعی کرد
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی