Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@17:07:24 GMT

برای حفظ قهرمانی سرمایه گذاری می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۶۴۴۵

برای حفظ قهرمانی سرمایه گذاری می کنیم

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی گفت: برای حفظ قهرمانی سرمایه گذاری می کنیم و با ارتقا کیفی عملکردی متفاوت در مقایسه با قبل خواهیم داشت. داوود عباسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: با توجه به تصمیم گیری هایی که برای برگزاری هفته اول مسابقات لیگ جوانان انجام شد تیم نیروی زمینی به عنوان میزبان هفته اول معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز درباره اینکه این مسابقات در تهران و یا شهر دیگری برگزار شود تصمیم گیری نشده است که این مسئله بعد از جلسه‌ای که با فدراسیون برگزار خواهیم کرد محل برگزاری مسابقات لیگ مشخص خواهد شد.
وی گفت: برای حضور در لیگ با نفرات مورد نظر وارد مذاکره شده ایم و با نفرات اولیه هم قرارداد بسته ایم ولی هنوز نفرات مورد نظر برای حضور در لیگ جوانان تکمیل نشده اند و با توجه به اینکه تا ۲۷ خرداد برای خریداری وزنه برداران مورد نظر فرصت داریم در مدت زمان باقیمانده برای تکمیل ترکیب تیم اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
عباسی افزود: درباره لیگ بزرگسالان شرایط کاملا متفاوت است. این مسابقات از مرداد آغاز می‌شود و با توجه به زمان برگزاری لیگ بطور حتم یک ماه قبل تیم‌ها فرصت خواهند داشت تا وزنه برداران مورد نظر را خریداری کنند.
وی گفت: تیم نیروی زمینی در رده جوانان ۲ بار به عنوان قهرمانی دست یافت و یک بار هم نایب قهرمان شد. بطور حتم در این دوره از مسابقات لیگ تیم نیروی زمینی با همه توان پیش خواهد رفت و برای کسب عنوان قهرمانی خواهد جنگید.
سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی افزود: با توجه به اینکه شاهد تغییر و تحولات داخلی در باشگاه هستیم منتظریم تا مدیران باشگاه تغییر کنند تا بعد از تثبیت شرایط درباره خریداری نفرات مورد نظر وارد مذاکره شویم.
وی گفت: بطورحتم تغییرات مدیریتی اثرگذار خواهند بود و ما در طول این مدت درباره ترکیب تیم کمی زمان از دست می‌دهیم ولی همه توان خود را بکار خواهیم گرفت تا در مدت زمان معین اقدام به خریداری وزنه برداران مورد نظر کنیم.
عباسی افزود: برای خریداری وزنه برداران تمرکزمان روی سرباز قهرمان‌ها نیست و از وزنه برداران عادی هم برای ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد. درباره رقم قرارداد‌ها باید تاکید کنم که هرسال شاهد افزایش دستمزد‌ها هستیم ولی امسال بطور حتم شاهد رشد چشمگیری در این بخش خواهیم بود.
وی گفت: تیم وزنه برداری نیروی زمینی در رده جوانان به عنوان قهرمانی دست یافته است. ما برای حفظ این قهرمانی باید سرمایه گذاری‌های لازم را داشته باشیم و با قدرت در این رابطه پیش رویم. در عین حال به فکر ارتقا عملکرد تیمی در بخش بزرگسالان هستیم.
سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش خواهیم کرد تا امسال عملکرد بهتری در مقایسه با دور قبل داشته باشیم و در هر دو بخش جوانان و بزرگسالان تیمهای منسجم و منظمی را راهی مسابقات لیگ کنیم تا موفق به کسب نتایج بهتری شویم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر یوسف قربانی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام که در محل مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز روز عزیزی است که در محضر خانواده‌های معظم شهدا و تمامی مدعوین در مراسم گرانقدر این شهید گمنام حضور پیدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه صراط مستقیم ما امروز در غیاب ائمه معصومین، رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: موضوع شهادت و ارزش هایش را خداوند متعال در قرآن کریم بیان کرده اند لذا باید بگویم که عمر ما هم می‌گذرد، اما معامله‌ای که شهید با خداوند انجام می‌دهد بسیار متفاوت است، زیرا شهدا با علم و آگاهی مسیر خود را انتخاب کرده اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش افزود: در زمان دفاع مقدس انقلاب اسلامی نوپا بود لذا با وجود همه فتنه‌های دشمنان، اما جوانان خوشنام این سرزمین در برابر آن‌ها ایستادگی و تمامی فتنه‌ها را نابود کردند.

سرتیپ قربانی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس جوانان کشور ما هشت سال با تمام دنیا جنگیدند، اما امروز به برکت خون همین شهدای انقلاب اسلامی یک جنبش بزرگ در دنیا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تمام استکبار جهانی و رژیم جنایتکار صهیونیستی امروز منتظر لغزش جمهوری اسلامی هستند، اما با یک سخن حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا پیچیده شده و نقش انقلاب در دکترین جهانی مکرر دیده می‌شود.
امیر قربانی بیان کرد: امروز محور‌های مقاومت که بلای خانمان سوزی بر سر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آورده اند همگی به برکت خون همین شهدا است.

وی تاکید کرد: طوفان الاقصی یک انقلاب فکری و نخبگی در بین جوانان مقاومت بود که توانست بر گنبد آهنین نفوذ کند و تمامی پشتیبانان رژیم صهیونیستی را به نابودی بکشاند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: خیزشی که امروز در دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی به وجود آمده همگی به برکت خون شهدا بوده است.

سرتیپ قربانی افزود: عملیات وعده صادق که معادلات جهانی را برهم ریخت همگی نشان دهنده توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی بر خلاف جوامع جهانی که چشمان خود را بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته است در کنار ملت مقاوم غزه و محور مقاومت ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند