Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران مانند سایر خانواده‌های شهدای ترور تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا،مهدی ایزدی ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در عملیات تروریستی عناصر فریب‌خورده گروهک‌های تکفیری و سلفی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: بر اساس قانون، اتباع ایرانی که بر اثر حوادث تروریستی که به قصد ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت می‌رسند یا دچار مصدومیت می‌شوند، شهید و جانباز محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهدای این حادثه تروریستی نیز مانند شهدای حوادث تروریستی که در ترورهای گروهک منافقین به شهادت رسیده بودند در گلزارهای مطهر شهدا و در کنار سایر شهدا به خاک سپرده شده و خانواده این شهدای گران‌قدر مانند خانواده سایر شهدای ترور تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش خبر تفحص پیکر پاک سرباز شهید «‌حجت کاروان واجاری» را با حضور در منزل شهید، به خانواده‌اش در روستای سیاهکش شهرستان رودسر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد.

وی تصریح کرد: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، 29 آذر سال 1366 در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت 38 سال، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

محمد رضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز گفت: پیکر مطهر این شهید، روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران