Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 717 نفر از پژوهشگران، نخبگان و مخترعین بسیجی سراسر کشور حوادث تروریستی روز چهارشنبه در تهران را محکوم کردند. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،۷۱۷ نفر از پژوهشگران، نخبگان و مخترعان بسیجی سراسر کشور طی بیانیه‌ای در محکومیت حوادث تروریستی تهران و در حمایت از از جان گذشتگی و رشادت‌های مدافعان حرم اعلام کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ ﴿توبه آیه‌ی ۷۳ ﴾
باری دیگر اَیادی نفاق، افراط، کفر و الحاد، کوردلانه دست به جنایتی هولناک و ددمنشانۀ دیگری زدند و این بار حرم معمار کبیر انقلاب و خانه‌ی ملت بزرگ و مجاهد ایران اسلامی را مورد اهداف شومِ خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم غیور ایران زمین طی چهار دهه به صورت پیاپی و در رخدادهای گوناگون ثابت کرده اند که هر حرکت مذبوحانه‌ای را با رهنمودهای داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب خنثی و از کوران حوادث به نجابت و سلامت عبور کرده اند.
جمهوریت و اسلامیت دو مولفه‌ی بزرگ نظام و کشورمان می‌باشد که استکبار جهانی، تروریسم افراطی و مُزدوران و اربابان آن‌ها را دچار دشمنی، سبعیت و حِقد و غضب کرده است.
اما ملت بصیر انقلاب اسلامی در همه‌ی رخداد‌ها به سان حادثه‌ی دیروز دوشادوش یکدیگر و به دور از هر گونه تضارب نظر، شان شهدا را پاس داشته و فاجعۀ دلخراش و اندوهناک تروریستی را محکوم کرده اند.
نخبگان، پژوهشگران و مخترعین که همیشه برای اعتلاء کشور و نظام اسلامی فکر و اندیشه‌ی خویش را در جهت آرامش مردم صلح جو و مسلمان ایران قرار داده اند از حادثه‌ی دیروز آزرده خاطر و اعلام انزجار می‌کنند. این طبقه از اقشار جامعه صراحتا اعلام می‌دارد تا همراه و همگام با سایر اقشار جامعه، ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره‌ی شهدای تروریستی ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ این جنایت مزدورانِ رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای ام الفساد و آل سعود خائن را محکوم می‌نمایند و اقدامات خصمانه، مداخله جویانه و خبیثانه‌ی آن‌ها را بی پاسخ نمی‌گذارند. آن‌ها بدانند به زودی در زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس ملت ایران به ویژه جوانان برای همیشۀ تاریخ دفن خواهند شد.
جا دارد دگرباره با صدای رسا، فریاد حمایت و قدردانی از مدافعان سرافراز حرم را سرداده و به این دلیر مردان شجاع که با بصیرت و ذکاوت باری دیگر صحنه تقابل تمام دین در برابر تمام کفر و شرک را خلق کردند، دست مریزاد گفت. این اقدام سخیف، حقیر و منفور تکفریون جز ملعبه‌ای کودکانه نیست که پیش‌تر پاسخ دندان شکن آن را از مدافعان حرم دریافت نموده و در آینده نیز دریافت خواهند کرد.
این حملات تروریستی جای تعجب ندارد بلکه اگر دشمنی متحجرین و تکفیریون علیه ملت قهرمان ایران نبود باعث شگفتی می‌شد. همان گونه که حضور جوانمردان پیرو سیدالشهدا در دفاع از حرم عجیب نیست. اما تعجب دارد که چرا بار‌ها شاهد حمله‌های گاه و بی گاه برخی عوامل داخل کشور باشیم که به واسطه امنیت ایجاد شده توسط مدافعان حرم به نان و نوایی رسیده و پشت بر کرسی‌های مسئولیتی میزنند، اما با سخنان نیش آلود و زهرآگین خود علیه این اسطوره‌های غیرت و شجاعت سم پاشی می‌کنند. باید پرسید آیا خطراین افراد کمتر از تکفیریون داعشی است؟!
جامعه نخبگی و پژوهشی کشور، ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه و تبریک و تسلیتِ شهادت تعدادی از مردم و حافظان امنیت کشور خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی، اهتمام و برخورد مجدانه با عوامل این حادثه تا انهدام ریشه‌های تروریسم را خواستار هستند.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران، ۱۶۹)
*البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند (به حیات ابدی و) در نزد خدا متنعّم خواهند بود.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا الله بداشتی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از یک کارخانه تولید فولاد و آلومینیوم در شهرک صنعتی اشتهارد ضمن تبریک روز کارگر گفت: اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی داشته باشیم و فعل ما می‌توانیم را به درستی صرف کنیم، می‌توانیم بر همه مشکلات کشور فائق بیاییم؛ اصل بر آن است که این تفکر در جامعه حاکم شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مطرح کرد: کارگرانی که در این واحد تولیدی بر همه مشکلات فائق آمده‌اند، به این جهت بوده که توکل به خدا، توسل به شهدا، آرمان خواهی و تلاش مضاعف در قسمت‌های تصمیم گیرنده و عمل کننده به وضوح قابل مشاهده است، یعنی آنچه تفکر است و آنچه اقدام می‌شود.

وی امیدآفرینی را مأموریت ذاتی و رسالت این سازمان دانست و بیان کرد: امروز فرزندان شما در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به عنوان گروه‌های جهادی تحولی هوشمند با بهره گیری از ظرفیت‌های درون سازی، بومی سازی و الگوسازی و بکارگیری متخصصان، محققان، اندیشمندان و جوانان ایران توانسته‌اند تحریم‌ها را بی اثر کنند.

الله بداشتی با اشاره به اینکه تلاش مجاهدانه موجب کسب موفقیت می‌شود و با بیان اینکه امروز تفکر است که می‌تواند تشکل را هدایت کند و این تفکر امروز کارساز است، عنوان کرد: همه در کنار یکدیگر باید راهبرد شعار سال را عملیاتی کنیم. رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کردند و امنیت شغلی فصل الخطاب فرمایشات ایشان بود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه کارگران ستون فقرات تولید کشور را شکل می‌دهند، مطرح کرد: عایدی سفره‌های کارگران باید با بهره مندی از حوزه تولید رنگین شود. اگر حال کارگران خوب شود حال کشور خوب می‌شود، بنابراین باید اهتمام لازم نسبت به شرایط و وضعیت آنها صورت گیرد تا بتوانند مجاهدانه فعالیت کنند.

وی بیان کرد: امروز دست بر زانوان خود گذاشته و ایستاده‌ایم و فریاد می زنیم که ما می‌توانیم. اگر در صنعت موشکی و بازدارنده دفاعی به موفقیت دست یافته‌ایم، چون شهدایی مانند طهرانی مقدم و حاج قاسم‌ها را تقدیم کرده‌ایم، خون داده و امنیت آفریده‌ایم. اگر در صنعت نیز این اتفاق رقم بخورد، بالنده ترین صنعت، صنعت جمهوری اسلامی خواهد بود.

الله بداشتی اظهار کرد: با تلاش کارگران، محققان و پژوهشگران جوان و درون سازی و داخلی سازی و استفاده از ظرفیت‌های افراد متخصص، متعهد و پای کار می‌توانیم نگاه خود را از عایدی هایی که دشمن قرار است به ما بدهد، برداریم زیرا کسانی که به دشمن پناه می‌برند، زیان دیدگان هستند. سپاه و بسیج همواره در همه شرایط در کنار مردم هستند و مشکلات آنها را رفع می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: امروز این سازمان به عنوان یک قشر تخصصی در کنار صنعت، تولید و کارگران مطالبه گرانه مباحث آنها را دنبال می‌کند تا راهبرد سال تحقق یابد. جهش تولید زمانی تحقق می‌یابد که تنگناها و مشکلات تولید حل شود و بتوانیم موانع پیش روی عرصه تولید و کارگری را رفع کنیم.

کد خبر 6094282

دیگر خبرها

  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست