Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي‌ما – پس از چند گمانه‌زني و شايعاتي که در برخي رسانه‌ها مطرح شد، سرانجام مديرعامل بنياد رودکي از تقديم استعفاي خود به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد و در حالي که عمر مديريت اش در اي نهاد فرهنگي يک سال هم نشده، گفته مي‌شود فعاليت و خدمت در کتابخانه ملي مقصد بعدي اين مدير حوزه فرهنگ و هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاري آريا، علي‌اکبر صفي‌پور روز گذشته به صورت رسمي از تقديم نامه استعفاي رسمي‌اش از مديرعامل بنياد رودکي به وزير ارشاد خبر داد و اعلام کرد که چون به طور قانوني و رسمي کارمند سازمان اسناد و کتابخانه ملي است و بيشتر از سه سال نمي‌تواند در نهاد ديگري ماموريت داشته باشد، پس از اين استعفا قصد دارد بار ديگردر کتابخانه ملي به فعاليت‌هايش ادامه دهد.

علي‌اکبر صفي‌پور در تاريخ 2 تير سال گذشته با حضور معاون امور هنري وزارت ارشاد و با حکم علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي دوسال به عنوان مديرعامل بنياد رودکي معرفي شد و اين آغازي براي مديريت پرفراز و نشيب در بنياد رودکي به عنوان يکي از پايگاه هاي مهم حوزه فرهنگ و هنر بود.

صفي پور پيش از اين سمت به عنوان معاون کتابخانه ملي، معاون پژوهش، برنامه‌ريزي و فناوري سازمان اسناد و کتابخانه ملي و مدير مرکز اسناد و کتابخانه ملي فارس مشغول فعاليت بود و حضور در بنياد رودکي مصادف شد با رويدادها و اتفاقت خبري فراوان که پرونده فعاليت هاي و اخبار و حواشي اين دوران به زودي در«موسيقي‌ما» منتشر خواهند شد.

هنوز هيچ گزينه اي براي جانشيني صفي پور در بنياد رودکي معرفي نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی