Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج از تخریب 50 دهنه مغاز غیر مجاز در ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، وی گفت:: در یک هفته گذشته بیش از ۶۰ مغاز که از طریق ساخت وساز غیر مجاز احداث شده بود، با حکم مراجع قضایی تخریب شد.

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج اظهار افزود: اغلب زمینهای واقع در جاده اصلی ناحیه منفصل شهری جزء زمینهای دولتی و اراضی ملی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مسئول، عده‌ای افراد سود جوء اقدام به ساخت مغازه‌های در جاده اصلی ننله نموده بودند که بار‌ها این شهرداری ضمن تذکر اقدام به جمع آوری ابزارآلات آن‌ها کرده بود.

وی افزود: این افراد بدون توجه به مالکیت زمین که در اختیار برخی از ارگانهای دولتی بود اقدام به ساخت وساز غیر مجاز نمودند که شهرداری بر اساس قانون و در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی برای مغازهای که از طریق ساخت وساز غیر مجاز احداث شده بودند تشکیل پرونده داد.

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج گفت:هفته گذشته بر اساس حکم مراجع قضایی مجوز تخریب ۱۳ دهنه از مغازه‌های غیر مجاز در جاده اصلی ننله گرفته شد و با حضور مسوولان قضایی و انتظامی حکم تخریب این مغازه‌ها اجرا شد.

وی با بیان اینکه تمامی ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر کاملا رصد و پیگیری خواهد شد، گفت:: بر اساس قانون و پس از طی مراحل لازم حکم جلوگیری از ساخت وساز غیر مجاز و تخریب بناهای غیر مجاز در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی به شهروندان توصیه کرد گول افراد سود جود و دلال را نخورند چرا که سرنوشت ساخت و ساز غیر مجاز آن هم در زمینهای تحت مالکیت دولت چیزی جزء تخریب نیست.

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج در پایان از حمایت‌ها و پیگیرهای مراجع قضایی و همچین همکاری نیروی انتظامی در هنگام اجرای حکم تخریب بناهای غیر مجاز تقدیرو ابراز امیدواری کرد، دستگاههای دولتی با تعامل و همکاری لازم و بموقع مانع از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین