Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال باویلچر جوانان ایران مسابقات قهرمانی جهان را با یک برد و یک باخت آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، تیم ایران که مهدی ماندگاری ملی پوش هرمزگانی را در ترکیب خود دارد ابتدا با نتیجه ۷۲ بر ۶۸ تیم استرالیا را شکست داد.
ملی پوشان کشورمان، اما در مسابقه دوم خود ۷۱ بر ۵۳ نتیجه را به تیم ترکیه قهرمان اروپا واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانادا، برزیل و ایتالیا دیگر حریفان تیم ایران در مرحله گروهی هستند.
مسابقات بسکتبال باویلچر جوانان جهان با شرکت ۱۲ تیم در شهر تورنتو کانادا در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند

ایسنا/بوشهر مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۴بازیکن بوشهری به اردوهای تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند.

خدیجه آبزن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در بوشهر افزود: چهار بازیکن این استان به اردوی انتخابی تیم ملی بستکبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند.

وی اضافه کرد: از سوی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران "امیرحسین عبیدی" و " محسن ملاح‌زاده" بازیکنان بوشهری به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ دعوت شدند.

وی گفت: این اردو با حضور ۲۰ بازدیکن دعوت شده از روز نهم فروردین در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

آبزن تصریح کرد: هم چنین " کیارش باقری" بازیکن برازجانی و "علی بیدمال" بازیکن اهل روستای " درودگاه" دشتستان با نظر " عبدالرئوف بستگانی " مربی تیم ملی فوتبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رییس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: مسابقات ساحلی زیر ۱۹ سال قهرمانی آسیا از تاریخ ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقتصاد به سبک خمس
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر
  • ۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان
  • ۲ ورزشکار بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ پسران ایران به مصاف چین تایپه رفتند