Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-07@20:53:03 GMT

يخچال و فريزر دوقلوي اسنوا مدل SR-R388TI-SR-F389TI

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۹۷۲۷

يخچال و فريزر دوقلوي اسنوا مدل SR-R388TI-SR-F389TI

گروه فناوری ـ يخچال‌فريزر «اسنوا» (Snowa) مدل SR-R388TI-SR-F389TI، يک محصول با طراحي بسيار ساده، ظرفيت بالا، کيفيت ساخت بالا و البته کاربردي است.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از دی جی کالا اين يخچال‌فريزر دوقلو که در طبقه‌بندي رنگي تيتانيوم قرار مي‌گيرد؛ با گنجايش کل به فوت 32 و نمودار مصرف انرژي A، طراحي و ساخته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين اين محصول به قابليت‌هاي لامپ يخچال، سيستم سردکننده‌ي سريع، اخطار بازماندن درب و آب‌سرد‌کن به همراه يخ‌ساز بيروني مجهز است.

به‌طورکلي، از ويژگي‌هاي خاص اين يخچال‌فريزر دوقلو مي‌توان به کمپرسورهاي پربازده با 20% صرفه‌جويي بيشتر در مصرف انرژي، سيستم روشنايي LED، داراي آب‌سردکن جديد با محفظه دوطبقه، مجهز به نمايشگر LCD بزرگ، داراي يخ‌ساز مکانيکي با مخزن بزرگ ذخيره يخ، داراي ساعت ديجيتال، طبقه تاشو، مجهز به طبقات شيشه‌اي ضد شوک حرارتي و امکان تغيير جهت باز شدن درب‌ها اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تنها تفاوت اين محصول با کالاي مشابه‌اش، در طبقه‌بندي رنگي است. در نظر داشته باشيد که اسنوا، يک شرکت بزرگ توليد داخل است که در زمينه‌ي طراحي و ساخت محصولات برقي خانگي، فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در سراسر کشور انجام مي‌دهد.

منبع : دی جی کالا

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز گفت: بلوار شهدای غواص به دوربین ثبت سرعت و تخلفات رانندگی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، امیر فتحی‌نژاد اظهار کرد: بلوار شهدای غواص یکی از پرترددترین محورهای شهرک خاوران است که به دلیل رعایت نکردن موازین قانونی توسط بعضی از رانندگان، گاه و بی‌گاه، شاهد بروز حوادث و تصادف رانندگی است.

وی افزود: این معاونت طی هماهنگی‌های به انجام رسیده با پلیس راهور شهرستان تبریز، طی ۱۰ روز گذشته اقدام به نصب تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله نصب گاردریل در نقاط حادثه‌ساز این بلوار و آشکارسازی تجهیزات و تابلوهای ترافیکی متعددی همچون تابلوهای هشداردهنده، کاشن تانک و سیلندرهای استوانه‌ای کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ تبریز با تاکید بر لزوم پیشگیری از بروز حوادث ناگوار حین رانندگی در محور پرتردد شهدای غواص، خاطرنشان کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه با کمک و همیاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کلان‌شهر تبریز، درصدد نصب دوربین‌های ثبت سرعت و تخلفات رانندگی در چندین نقطه از نقاط حادثه‌خیز این بلوار است که در آینده‌ای نزدیک، اقدامات تهیه و نصب این دوربین‌ها به انجام خواهد رسید.

فتحی‌نژاد از رانندگان درخواست کرد: با رعایت سرعت قانونی و مطمئن و همکاری متقابل با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه برای جلوگیری از بروز تصادفات و فجایع جانی و مالی، خود و دیگر رانندگان را از مواهب رانندگی امن، بی‌خطر و سالم در سطح این منطقه بهره‌مند کنند.

کد خبر 751350

دیگر خبرها

  • قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • مسجد شناور الجبار (+تصاویر)
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند