Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز ۱۵ ماه مبارک رمضان است روز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، به همین مناسبت فعالان عرصه شبکه‌های اجتماعی این روز را تبریک گفتند و با انتشار پستی در اینستاگرام خود میلاد با سعادت فرزند مولی‌الموحدین را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، چهره‌های سیاسی، بازیگران، فعالان اجتماعی، بازیکنان فوتبال، افراد سرشناس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم به انعکاس آخرین اقدامات، فعالیت‌ها، مواضع و دیدگاه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند؛ گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان نیز در نظر دارد هر روز فعالیت افراد سرشناس در شبکه‌های اجتماعی را جمع‌آوری و در قالب یک بسته خبری منتشر کند.* مشهور است که امام حسن مجتبی (ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان سال سوم هجرت به دنیا آمده. پدرش مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و مادرش فاطمه زهرا (س)، یگانه بانوی عصمت و طهارت است؛ امروز 15 ماه مبارک رمضان است روز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به همین مناسبت حجت الاسلام شهاب مرادی در اینستاگرامش نوشت: کسانی که عیب‌جویی می‌کنند، بی‌توفیق می‌شوند باید ترسید از عیب‌جویی؛ به نظر می‌رسد اغنیاء و فقرا هم نذری امام حسن (ع) را بخورند خیلی خوبه هم برای خودشون و هم برای جامعه. میلاد امام حسن (ع) مبارک. همچنین عده‌ای از نمایندگان مجلس، محمد محمودی، بازیگر و کارگردان رامبد جوان و سید محمود رضوی، جواد رضویان، مجریان تلویزیون نجم‌الدین شریعتی با انتشار پستی در اینستاگرام خود میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفتند.* 21 خرداد ماه مصادف است با 10 ژوئن روز جهانی صنایع دستی از این رو امیر خجسته نماینده مجلس شورای اسلامی این روز را به تمامی هنرمندان، تولیدکنندگان و زحمت‌کشان این عرصه ارزشمند تبریک گفت.* فرهاد اصلانی بازیگر محبوب و پرطرفدار کشورمان 50 ساله شد. همچنین مهتاب کرامتی تصویری از خودش در کنار رئیس جشنواره باتومی منتشر کرد و در اینستاگرامش نوشت: من و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره باتومی برای فیلم فرزند چهارم، در جشنواره دو دوره پیش.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی

مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج‌رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • خواستگاری مازیار لرستانی از بازیگر زن سرشناس؟ | او رفاقت ۳۰ ساله‌مان را به باد داد | از من نپرسید که به من چی گفت
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه