Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:54:14 GMT

قهرمانان سوارکاری جام پروانگی همدان شناخته شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۱۰۳۷۵

قهرمانان سوارکاری جام پروانگی همدان شناخته شدند

رئیس هیات سوارکاری همدان در این باره گفت: این رقابت ها با حضور برترین سوارکاران پرش با اسب همدان در سه رده سنی زیر 18 سال، اسب های زایچه ایران و رده C1 بزرگسالان برگزار شد.
سید وحید برقعی روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این پیکارها و رده سنی زیر ١٨سال کیانا احمدی با اسب ارود از باشگاه آذرخش عنوان قهرمانی را کسب کرد، فرزاد سهیل قاسمی با آرش از باشگاه اکباتان دوم شد و سینا کلامی با اسب سیلاس از باشگاه اکباتان در جای سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در رده اسب های زایچه ایران نیز علیرضا بختیاری با اسب اندی از باشگاه اویسینا قهرمان شد، مسعود توفیقی با اسب سیلاس از اکباتان عنوان دوم را کسب کرد و کیانا احمدی با اسب ارود از باشگاه آذرخش سکوی سوم را به دست آورد.
برقعی افزود: همچنین در رده C1 بزرگسالان علیرضا بختیاری با اسب اندی از باشگاه اویسینا مقام قهرمانی را به دست آورد، مهدی حمزه ایی با اسب سورن از باشگاه آذرخش دوم شد و محسن حدادیان با اسب لویزا از باشگاه آذرخش در جای سوم ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: سوارکاران شرکت کننده در این رقابت ها دارای عنوان های برتر ملی و بین المللی هستند که به بالا رفتن سطح کیفی رقابت ها کمک شایانی کرد.
این رقابت ها با همکاری موسسه همرهان همای رحمت حامی بیماران پروانه ای EB برگزار شد.
در پایان این رقابت ها به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
همدان در حال حاضر بیش از یکصد سوارکار فعال در رقابت های سوارکاری دارد.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند

پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی به علت حوادث قبل از جنگ غزه، از سوی آمریکل ناقض حقوق بشر شناخته شدند.

به گزارش میزان، طبق گزارش تایمز اسرائیل و بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا پنج واحد از ارتش اسرائیل مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه شناخته شدند.

بر این اساس حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این راستا مدعی شده است که چهار واحد از آن‌ها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگو‌ها در اینباره ادامه دارد.

گفتنی است این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است.  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است