Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشم - مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: هفت جایگاه جشنواره الگوی های برتر تدریس هرمزگان به قشم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر،بهرام پوراشرف ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای تدریس رویدادی است آموزشی- مدیریتی که طی آن معلمین تربیت‌بدنی با ارائه روش های برتر والگوهای تدریس به منظور کیفیت بخشی ساعت درس تربیت بدنی خود را در معرض مقایسه، قضاوت و ارزیابی قرار می دهند که این جشنواره همه ساله در دیگر دروس نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اذعان داشت: جشنواره الگوهای برتر تدریس در چهار مرحله شهرستان/منطقه ، استان، قطبی و کشوری و در دوره های تحصیلی دوره های اول و دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه به تفکیک جنسیت معلمین تربیت بدنی، برگزار می گردد.

پوراشرف تعداد معلمین قشمی شرکت کننده در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی را 13 نفر اعلام کرد و افزود: از 12 رتبه برتر ایم جشنواره، پنج رتبه برتر شامل سه مقام اول و دو رتبه دومی به همراه دو رتبه چهارمی این جشنواره در استان به معلمان تربیت بدنی این جزیره رسیده است که درخشش خیره کننده ای در سطح استان را به نمایش گذاشته اند.

مدیر آموزش وپرورش قشم اظهار داشت: مریم رضایی و سمیره حمزه پور جایگاه نخست در مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم، نسرین حسنی و سعید میسن تمار جایگاه دوم در مقاطع متوسطه دوره اول دختران و پسران و خدیجه خضری مقدم مقام نخست مقطع متوسطه دوره دوم به همراه دو مقام چهارمی سلما علی نسب و سارا افشاریان در ابتدایی دوره های اول و دوم مجموع مقام های هستند که معلمان قشمی در جشنواره الگوهای برتر تدریس مرحله استانی از آن خود کردند.

وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر به در مرحله قطبی این جشنواره که تابستان سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می شوند، اعزام خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ کامرانی صالح در دیدار با استاندار همدان و با تبریک دهم اردیبهشت روز روانشناس گفت: تاکنون در ۱۵۰ روستا پرونده تشکیل و نقشه راه تنظیم شده است، همچنین طرح الزامی شدن مشاوره پیش از ازدواج در جریان تصویب است.

او همچنین گفت: مرکز جامع بنیاد خانواده و جمعیت متشکل از ۱۴ مرکز مشاوره با ۱۰۵ روانشناس دارای تحصیلات ارشد و دکتراست و ۴۰ مجموعه فعال دیگر هم در استان وجود دارد که همگی به ترویج فرهنگ مشاوره، اقدامات مشاوره‌ای در زمینه‌های پیش از ازدواج، کودک، نوجوان، تحکیم خانواده، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و تربیت کنشگر می‌پردازند.

کامرانی صالح گفت: همچنین با هدف فرزندآوری و جوانی جمعیت، اقدام به تربیت کنشگر جمعیت کرده ایم و ۱۲۰ نفر در دوره آموزشی شرکت خواهند کرد و ۴۰ برگزیده به دوره تکمیلی می‌روند تا با اعزام به ۳۰۰ نقطه فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار همدان هم گفت: شکل گیری مرکز جامع قابل تحسین است و نیاز به تقویت و حمایت دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: به آموزش اهمیت ویژه بدهید و آموزش را از خردسالی آغاز کنید تا مبانی فکری درست پایه ریزی شود و برای دست یابی به این منظور با دانشگاه فرهنگیان ارتباط داشته باشید.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان هم با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی برای پیشگیری از خودکشی به استان تخصیص یافته است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی برای اجرای طرح‌های مطالعاتی و درمانی در محلات آسیب پذیر هزینه می‌شود.

در این نشست اعلام شد، همدان دومین استان پیر کشور است.

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند