Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید وحید برقعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با اشاره به برگزاری یک دور رقابت پرش با اسب با عنوان جام پروانگی، اظهار کرد: جامعه سوارکاری همدان با برگزاری یک دور رقابت پرش با اسب به منظور حمایت از بیماران پروانه‌ای به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) در مجموعه سوارکاری آذرخشمیزبان بیماران پروانه‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استقبال پر شور تماشاچیان و علاقمندان به ورزش سوارکاری در این مسابقه اشاره کرد و گفت: این رقابت با حضور سوارکارانی از باشگاه‌های اویسینا، اکباتان، آذرخش و صدرا در رده‌های اسب و سوار مبتدی رده E، رده سنی زیر 18 سال ، D1 اسب‌های زایچه ایران و C1 بزرگسالان دنبال شد.

رئیس هیأت سوارکاری همدان بیان کرد: مهدی امید‌مهر به عنوان سرداور و یزدی و مهیار کسایی در جایگاه داوران قضاوت این رقابت را به عهده داشتند؛ مدیریت مانژ تمرین نیز به عهده مهدی نوروزی سرکلانتر این رویداد بود.

وی با بیان اینکه طراحی مسیر مسابقه را خود به عهده داشت، افزود: در طراحی مسیر این رقابت مسیر ایلیا محمدی بهعنوان همکار دستیار طراح حضور داشت؛ در پایان رقابت‌ها برترین‌های رده‌های مختلف معرفی شدند.

برقعی با اشاره به برترین‌های رده سنی زیر 18 سال، تصریح کرد: کیانا احمدی با اسب ارود از باشگاه آذرخش در راند باراژ با ثبت زمان 31 ثانیه و 34 صدم ثانیه مقام نخست را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب آرش از باشگاه اکباتان نایب قهرمان رده سنی زیر 18 سال شد، ادامه داد: سینا کلامی با اسب سیلاس از اکباتان در همین رده سکوی سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیأت سوارکاری همدان خاطرنشان کرد: در رده اسب‌های زایچه ایران نیز علیرضا بختیاری با اسب اندی از باشگاه اویسینا در راند باراژ بدون خطا با ثبت زمان 26 ثانیه و 45 صدم ثانیه اول شد.

وی یادآور شد: مسعود توفیقی با اسب سیلاس از اکباتان بدون خطا و ثبت زمان 28 ثانیه و 9 صدم ثانیه و کیانا احمدی با اسب ارود از باشگاه آذرخش در راند باراژ با 4 خطا در رده اسب‌های زایچه ایران به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

برقعی با اشاره به برترین‌های رده C1 بزرگسالان، اظهار کرد: علیرضا بختیاری با اسب اندی در راند باراژ بدون خطا ر سکوی نخست ایستاد و مهدی حمزه‌ای با اسب سورن از باشگاه آذرخش با 4 خطا در باراژ و محسن حدادیان با اسب لویزا از باشگاه آذرخش به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه سوارکاری و تماشاچیان فهیم همدانی با یک دقیقه سکوت به شهدا و درگذشتگان حادثه تروریستی تهران و لندن ادای احترام کردند، گفت: در پایان این رقابت با برگزاری مراسم افطار از تمامی حضار پذیرایی شد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود