Web Analytics Made Easy - Statcounter


کارگاه نمایشنامه‌نویسی با تدریس نغمه ثمینی برای نویسندگان و نمایشنامه نویسان برگزار می‌شود.

به گزارش بی‌باک، کارگاه نمایشنامه‌نویسی نغمه ثمینی به زودی و طی روزهای آینده، در موسسه مطالعاتی پرسش برگزار می‌شود. مخاطبین این کارگاه، کسانی هستند که دارای تجربه نویسندگی و کار در حیطه نمایشنامه نویسی و تاتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه در ۱۲ جلسه و قالب سه دوره ۴ جلسه ای برگزار می شود و مخاطبین آن به عنوان دانشجویان این دوره موظف به ارائه کار با متد موردنظر مدرس و در زمان مشخص شده هستند.

در این کارگاه دانشجویان طی ۴ جلسه با بنیان‌ها واصول نظری و تکنیکی نمایشنامه نویسی آشنا خواهند شد و مدرس مولفه‌های موردنظر در راستای نگارش نمایشنامه ای استداندارد را به آن‌ها آموزش خواهد داد. سپس در چهار جلسه دوم که به صورت غیر حضوری خواهد بود متن‌های نوشته شده مخاطبین توسط مدرس مورد ارزیابی واقع شده و مشکلات احتمالی و نظرات او توسط مخاطبین در روند کار اعمال خواهد گردید. در نهایت و در دوره سوم دانشجویان اقدام به ارائه کارهای خود در کلاس خواهند کرد و نمایشنامه‌های به نگارش در آمده در طول دوره مورد ارزیابی نهایی واقع می گیرند.

علاقمندان برای شرکت در این دوره باید تا تاریخ ۲۵ خرداد رزومه کاری خود را برای بررسی به صندوق پستی الکترونیکی موسسه پرسش به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

به این ترتیب، موسسه پرسش با همکاری ثمینی از میان رزومه‌های ارسال شده اقدام به انتخاب تعداد محدودی دانشجو برای شرکت در این کارگاه خواهد کرد و نتیجه را تا تاریخ ۱ تیر اعلام خواهد کرد.

برخی از متقاضیانی که به دلیل رزومه خود امکان شرکت در این کارگاه را به صورت هنرجو پیدا نمی کنند، می توانند به عنوان ناظر در جلسات شرکت کنند. ناظرین امکان انجام کار عملی و شرکت در برنامه‌های کارگاهی را ندارند ولی می توانند در تمام مدت کارگاه حضور داشته باشند و در جریان چگونگی پیشرفت دوره قرار گیرند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان 69 درصد خانم و 31 درصد آقا هستند، افزود: از این شمار 16 هزار و 69 تن خانم و 7 هزار و 229 تن آقا هستند.
وی گفت: آزمون مرحله اول کنکور رشته های علوم انسانی و ریاضی ساعت 8 صبح روز پنجشنبه ششم
اردیبهشت برگزار می شود.
گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید؛ تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت 8 صبح برگزار می شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴