Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: ۱۷۰ وانت‌بار در یک ماهه گذشته که به‌صورت غیرمجاز در سطح شهر فعالیت داشتند ساماندهی شد.

محمد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد از افزایش خطوط ویژه تاکسی در شهر خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: درزمینهراه‌اندازی خطوط ویژه تاکسی کارهای مطالعاتی و کارشناسی انجام می‌شود که این خطوط در مابقی مناطق نیز اگر عرض معابر و ظرفیت ترافیکی منطقه اجازه دهد راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خطوط ویژه سبب تسریع در عبور و مرور برای مسافر می‌شود و انگیزه مردم را برای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه تاکسی افزایش می‌دهد چراکه سرعت رسیدن به مقصد را بیشتر می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: در حال حاضر یک خط ویژه در سطح شهر راه‌اندازی شده است و زمانی خط ویژه اثربخشی دارد که به‌صورت کامل اجرا شود بنابراین در صورت امکان خطوط ویژه در مابقی مناطق سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه خطوط ویژه مختص تردد تاکسی است مابقی خودروها تردد ندارند بنابراین سعی می‌شود شبکه خطوط ویژه به‌صورت متصل و بر اساس مطالعات ایجاد شود.

فتحی بیرانوند به دیگر فعالیت‌های سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر اشاره و تصریح کرد: بازرسی‌های نیروهای این سازمان به‌صورت روزانه است و تعداد گشت‌های تاکسی از یک گشت به سه گشت، بازرسی از دو نفر به شش نفر و تعداد مأموران انتظامی که به‌عنوان همکار با عوامل گشتی همکاری دارند از دو نفر به پنج نفر افزایش‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های روزانه‌ای که انجام می‌شود 18 مورد وجود دارد که ممکن است توسط راننده تاکسی رعایت نشود ازجمله کسانی که کارت شهری ندارند، نظافت ظاهری خودرو مناسب نباشد، مسافر بیش‌ازحد حمل کنند، نوع تجهیزات داخلی ماشین مناسب نباشد و استفاده از سیستم‌های صوتی غیرمجاز مواردی است که به‌صورت روزانه توسط بازرسان کنترل می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: برخورد با سواری‌های شخصی به‌شدت انجام می‌شود به‌طوری‌که به‌طور متوسط روزانه با حدود 150 مسافربر شخصی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به حمل مسافر می‌کنند برخورد می‌شود.

وی به ساماندهی وانت‌بارها اشاره و اظهار داشت: در یک ماه گذشته 170 وانت‌بار که به‌صورت غیرمجاز در سطح شهر فعالیت داشتند ساماندهی شدند.

فتحی بیرانوند افزود: سرویس‌های مدارسی که به‌صورت غیرقانونی و بدون داشتن کارت سرویس اقدام به جابه‌جایی دانش‌آموز کنند توقیف می‌شوند به‌طوری‌که تاکنون 60 سرویس مدرسه توقیف‌شده که طی مراحل قانونی به سازمان هدایت‌شده‌اند.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

پیمان باباخانی از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط سازمان از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد