Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم از اعزام ۲۰۰ دانشجوی بسیجی به اردوهای جهادی در ماه مبارک رمضان در قالب ۶ اردو خبر داد.

محمد عمو عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این اردوها از 23 تا 28 خردادماه در روستاهای قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج دانشجویی در ایام شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان امسال همچون سنوات گذشته، در روستاهایی برنامه دارد که در این روستاها نه‌تنها در برنامه شب‌های قدر بلکه در طول ماه مبارک رمضان هیچ برنامه‌ای برگزار نمی‌شود.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم بابیان اینکه برنامه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان تحت عنوان «احیای احیا» برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: این برنامه در کنار برنامه‌هایی که بسیج دانشجویی در طول سال انجام می‌دهد برنامه‌ریزی‌شده است، که در قالب 6 اردو و با حضور 10گروه انجام می‌گیرد.

عمو عبداللهی با اشاره به شرکت حدود 200 نفر در اردوها افزود: با توجه به اینکه در ایام امتحانات قرار داریم اما استقبال خوبی از سوی خواهران و برادران دانشجویی از این اردوها شده است.

وی به برنامه‌های این اردو اشاره کرد و افزود: اکران فیلم، برنامه‌های مناسبتی، اقامه نماز، برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی برای همه رده‌های سنی، محفل انس با قرآن ازجمله برنامه‌هایی است که در روستاها برگزار می‌شود، همچنین در شب‌های احیا نیز مراسم شب‌های قدر برگزار خواهد شد.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم بیان کرد: این اردوها در 10 تا دوازده روستا از روستاهای دهستان قمرود، 3 روستا از روستاهای بخش سلفچگان و 2 روستا از روستاهایی قنوات برگزار می‌شود.

عموعبداللهی با اشاره به برگزاری برنامه‌های گروه‌های جهادی دیگر ازجمله برنامه شکوه هجرت از سوی دانشجویان بسیجی گفت: این برنامه در دانشگاه شهاب در روز دوشنبه 22 خرداد ماه، قبل از شب‌های قدر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی گروه‌های جهادی ادامه داد: براساس این برنامه، دانشجویان بسیجی کمک‌هایی که از سوی دانشجویان، خیرین و دانشگاه‌ها جمع‌آوری کرده‌اند را میان خانواده‌های نیازمند پخش می‌کنند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم با گلایه از عملکرد استانداری قم گفت: مسئول اصلی اردوهای جهادی رئیس‌جمهور و در سطح استان‌ها استانداران و در سطح ادارات مسئولان ادارات هستند، 6 سال است که جلسه هماهنگی اردوهای جهادی در استانداری قم نداشته‌ایم ازاین‌رو توقع داریم که این مسئله به‌عنوان مطالبه دانشجویی بررسی شود.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون