Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری ـ اپل این هفته از Business Chat رونمایی کرد، ابزاری برای آنکه کاربران از طریق آی مسیج با کسب و کارها ارتباط برقرار کنند. مشتریان شرکت ها به لطف بیزنس چت می توانند ضمن برخورداری از خدمات پشتیبانی کسب و کارها سوالات خود را از آن ها بپرسند و از طریق آیفون، آیپد یا اپل واچ به خرید بپردازند.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از دیجیاتو بیزنس چت به کاربران اجازه می دهد که کسب و کارها را از طریق مرورگر سافاری، سیری، جستجوی اسپات لایت و اپلیکیشن نقشه اپل پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضاف بر این پرداخت ها در بیزنس چت از طریق Apple Pay انجام می شود، و کاربران می توانند به لطف یک برنامه ریز درون برنامه ای قرار ملاقات های خود را هم برنامه ریزی نمایند.

پرداخت ها در بیزنس چت از طریق Apple Pay انجام می شود. کسب و کارها می توانند به لطف اپلیکیشن های درون برنامه ای بیزنس چت گزینه های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهند، و حتی به کاربران نصب اپلیکیشن آی مسیج خود را پیشنهاد کنند. در حال حاضر شرکت های بزرگی همچون LivePerson، Salesforce، Nuance و Genesys میان سرویس های خدمات مشتریان خود و بیزنس چت اپل ایجاد تعامل کرده اند.

آقای Robert Weideman، معاون اجرایی کمپانی Nuance در خصوص بیزنس چت این گونه توضیح می دهد: «همانطور که سیری استفاده از دستیارهای هوشمند را میان مردم فراگیر کرد، امکان گفتگو با کسب و کارها در آی مسیج هم با این هدف صورت گرفته که مردم به طور مستقیم و با تسلط بیشتری نسبت به سرویس های خدمات مشتریان پیام محور بتوانند با کسب و کارها در ارتباط باشند».

در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند با مراجعه به وبسایت Business Chat نسخه پیش نمایش آن را امتحان کنند.


منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما آقای محرمیان با بیان اینکه زیر ساخت‌های فنی برای ارایه این خدمت به مشتریان در کل شبکه بانکی فراهم شده است افزود: وقتی اولین بانک این خدمت را ارائه میدهد، سایر بانک‌ها هم برای نقد کردن غیر حضوری چک دیجیتال اقدام می کنند. نقد شدن غیر حضوری چک الکترونیک در جهت مراجعه نکردن مشتریان به بانک‌ها انجام می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها