Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:32:07 GMT

هاینکس: کروس باید کفش‌هایش را آویزان کند!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۱۳۰۸۷

هاینکس: کروس باید کفش‌هایش را آویزان کند!

سرمربی پیشین بایرن مونیخ می‌گوید هافبک ۲۷ ساله رئال مادرید بهتر است بازنشسته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که در فصل 13 – 2012 با بایرن مونیخ تحت‌هدایت یوپ هاینکس سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا را تجربه کرد، پس از اینکه در سال 2014 از این تیم جدا و به رئال مادرید پیوست، دو قهرمانی هم در لیگ قهرمانان اروپا با کهکشانی‌ها تجربه کرد، این در حالی است که بایرن از آن تاریخ تا کنون در کسب این جام ناکام بوده است و حتی آنچلوتی باتجربه هم که امروز 58 ساله شده، نتوانست این تیم را در اروپا به جایی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوپ هاینکس در گفت‌وگو با روزنامه «بیلد» آلمان با حالتی شوخی گفت: کروس 27 ساله است و در این سن 3 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. تونی با بایرن سه‌گانه قهرمانی را فتح کرده و یک بار هم با تیم ملی آلمان به قهرمانی جام جهانی رسیده است. او باید همین حالا کفش‌هایش را آویزان کند.

وی در ادامه اظهار داشت: تونی یک استراتژیست است. او پیشرفت خوبی کرده و حالا در رئال مادرید تبدیل به بازیکن بهتری شده است. او به هر روشی که مربیان مختلف می‌خواهند، می‌تواند بازی ‌کند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم