Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در این نشست، اظهار کرد:‌ دو شهرک و یک ناحیه صنعتی در حوزه انتخابیه اهر و هریس وجود دارد که خوشبختانه زیرساخت های آن ها نیز تامین شده است.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی افزود:‌ شهرک صنعتی اهر با 245 هکتار زمین در اختیار و 98 هکتار فاز عملیاتی، 74 هکتار زمین صنعتی دارا بوده که تا کنون در این شهرک 57 فقره قرارداد بین این شرکت و سرمایه گذاران منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌شهرک صنعتی بیلوردی که 123 فقره قرارداد واگذاری در آن منعقد شده نیز دارای 134 هکتار اراضی در اختیار بوده که کل آن عملیاتی شده و 103 هکتار زمین صنعتی ایجاد شده است.

نیرومند اسکویی ابراز کرد: ناحیه صنعتی زرنق نیز با هشت هکتار وسعت زمینه ای برای انعقاد 18 قرارداد سرمایه گذاری شده است.

نماینده مردم اهر و هریس نیز در این نشست با بیان اینکه در دوران نمایندگی خدمتگذار صنعتگران خواهم بود، افزود:‌اشتغال مهم ترین موضوع مراجعات مردمی بوده و تمام تلاش خود را برای اشتغال جوانان منطقه خواهم کرد.

بیت الله عبداللهی افزود: فعال کردن ظرفیت های معدنی و صنعتی اهر و هریس راهی است که می تواند در حل معضل اشتغال و توسعه اقتصادی این حوزه انتخابیه کمک رسان باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت های صنعتی خوبی توسط شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در اهر و هریس به وجود آمده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، ولی باید نسبت به حل مشکلات بیمه ای و بانکی واحدهای مستقر در آن ها اقدامات جدی به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است