Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های آسیایی و جهانی از جمله مهمترین میادین برون‌مرزی پیش‌بینی شده برای هندبال ساحلی در تقویم هندبال کشور هستند که برای همین منظور ثبت‌نام از تیم‌های مایل به شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دعوت به عمل آمده است.

براین اساس، شرایط برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب اعلام شده و هندبالیست‌های قم نیز با انگیزه نشان دادن توانمندی و استعداد خود در رقابت‌های ساحلی، آماده حضور در این رقابت‌ها و کسب سهمیه تیم ملی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تقویم مسابقات فدراسیون هندبال در سال جاری و لزوم تشکیل تیم‌های ملی دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان هندبال ساحلی برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی 2018، ثبت نام از تیم‌های علاقمند به حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور انجام شده است.

این در حالی است که رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور بلافاصله بعد از ماه مبارک رمضان و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در روزهای ششم تا دهم تیر به انجام می‌رسد و هندبالیست‌های قم باید برای حضور پرقدرت در این مسابقات آماده شوند.

این در حالی است که در مسابقات رده سنی بزرگسالان از هر منطقه، چهار تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و با توجه به شرایطی سنی اعلام شده از سوی فدراسیون هندبال، تنها متولدین یازدهم فروردین ماه سال 1378 به بالا مجاز به عضویت در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در مسابقات رده سنی نوجوانان هندبال ساحلی کشور هستند.

اعزام هندبالیست‌های قم به نخستین رقابت کشوری سال 1396 در حالی صورت می‌گیرد که هیأت‌ هندبال استان قم بر اساس ارزیابی صورت گرفته عملکرد سال 1395 هیأت‌‌های استانی از سوی فدراسیون هندبال، با 627 امتیاز بین 31 استان رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

 در ششمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل و در فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان هانیه رستمیان در رده پنجم ایستاد. رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بود.

هانیه رستمیان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویداد‌های برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد