Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی گفت: جناح مقابل جریان اصلاحات در یک شوک بزرگ به سر می‌برد و اعتراضاتی که به نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد دارد بیشتر شبیه به بهانه‌گیری است.

امیراقتناعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تعلل هیات نظارت در تایید انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ ضربه سنگینی به جریان مقابل اصلاحات وارد کرد و در حال حاضر آن‌ها در یک شوک بزرگ به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که سوای از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی لیست‌های اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر‌های بزرگ و خصوصا مشهد، برای این جریان دور از تصور بود.

دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی ایران در خراسان رضوی تصریح کرد: به هیچ عنوان جریان مقابل اصلاحات تصور نمی‌کرد که در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد هم هیچ سهمی نداشته باشد. به گونه ای که نه تنها نتواند اکثریت کرسی ها را کسب کند، بلکه از فرستادن حتی یک نماینده‌ هم به این شورا، ناکام بماند. این موضوع در شرایطی رخ داده که در سالهای اخیر مشهد برای آنان خانه امن تلقی شده و در سخت ترین شرایط هم به نوعی سنگر آخر آنان به حساب می آمد.

اقتناعی خاطرنشان کرد: جریانی که نتوانسته در شورای پنجم هیچ سهمی داشته باشد با اعتراض‌های غیر منطقی درصدد تعویق تایید انتخابات از سوی هیات نظارت است تا از این طریق بتواند -حداقل به لحاظ روانی- از سنگینی این شکست بکاهد.

اگرچه از رقبای خودمان انتظاری بیش از این نداشته و نداریم، اما این توقع از هیات نظارت می رود که با تایید قاطعانه این انتخابات، منزلت آراء شهروندان مشهدالرضا را پاس داشته و کام شیرینشان را قدر بداند.

اقتناعی در ادامه افزود: اینگونه رفتارها، مهر تایید دیگریست بر مظلومیت جریان اطلاحات در طول سالیان حیاتش. هرچند با توجه به فشارهای وارده، تاکنون آراء ۳۰ صندوق بازشماری شده، اما شاهد هستیم که کوچکترین تغییری در ترتیب اشخاص منتخب پدید نیامده است.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این اعترضات بیشتر جنبه بهانه گیری دارد، گفت: ‌آنچه اصلاح طلبان و مردم را در این دوره دلگرم و امیدوار کرده است، ایستادگی و صلابت هیات اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی بود که در این راستا جا دارد از فرماندار محترم مشهد و همکاران ایشان در هیات اجرایی تشکر و قدردانی کنم.

وی یادآورشد: جریان مقابل ما مشهد را حیاط خلوت خود تصور می کرد و در این فضا با هرنوع رفتار غیر تخصصی و جناحی فکر می‌کرد هیچ خللی برای ادامه فعالیت آنها به وجود نخواهد آمد. اما مردم مشهد با آگاهی و هوشیاری خود، پاسخ مناسبی به این جریان دادند. امیدوارم شورای پنجم و اصلاح طلبان -با اتکا به حمایت و اعتماد شهروندان- بتوانند نماینده شایسته ای برای آنان بوده و شهر مشهد را به جایگاهی که استحقاق آن را دارد برسانند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد