Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود الله‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: اسلام دین رحمت، شفقت و مهربانی است و از تندروی و افراط و تفریط به‌دور است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: رفع گرفتاری و مشکلات مسلمانان و کمک به انسان‌ها از دستورات دین اسلام است.

وی اذعان داشت: آمریکا و صهیونیسم جهانی و کشورهای هم‌پیمان آنان برای نشان دادن چهره‌ای دیگر از اسلام و راه‌انداختن پروژه اسلام‌هراسی هر روز گروه‌هایی ایجاد می‌کنند تا اینکه مردم نسبت به این دین الهی روی‌گردان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله‌مرادی ادامه داد: در چند سال اخیر هم آنها گروه‌هایی تکفیری از جمله داعش و سلفیت را بوجود آورده‌اند که با نام دین دست به خشونت و آدم‌کشی می‌زنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان همچنین گفت: این گروه‌ها که از آبشخور آمریکا و اسرائیل و انگلیس تغذیه می‌شوند، نه به تسنن وابستگی دارند و نه به تشیع، بلکه ضد دین و دشمن شیعه و سنی هستند و اقدامات شنیع آنها گویای همه چیز است.

وی افزود: در دین اسلام که شیعه و سنی را در برمی‌گیرد، قتل، غارت، انسان‌کشی، دزدی و کارهای خلاف منع شده است و این در حالی است که داعش، جدای از دزدی و غارت اموال دیگران، هر کس مخالف تفکر آنها باشد را می‌کشد و این مغایر و مخالف آموزه‌ها و دستورات دین اسلام است.

الله‌مرادی همچنین به حوادث تروریستی حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: چنین حوادثی از دیدگاه ما محکوم است چرا که هدفی جز ایجاد ناامنی و سلب ارامش و آسایش مردمی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: دشمنان می‌دانند که این اقدامات راه به جایی نمی‌برد و هر کسی که با هدف ایجاد رعب و وحشت و ناامنی به کشورمان ورود کند، راه برگشت ندارد و به درک واصل خواهد شد.

وی همچنین گفت: نسبت دادن اقدامات تروریستی اخیر در مجلس و حرم امام(ره) به کردها با هدف ایجاد نفاق صورت می‌گیردچون کردها ثابت کرده‌اند که در دفاع از کشور و دین مرزداری کرده‌اند که این مهم را در طول دوران دفاع مقدس و غائله اوایل انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

الله‌مرادی گفت: ایران، کشوری متشکل از قومیت‌ها و مذاهب است که هر کدام از آنها جایگاه خاص خود را دارند و همه می‌دانیم که فریب‌خوردن چند نفر، به کل کردها تعمیم داده نمی‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان گفت: کردها بیشترین ضربه را از داعش خورده‌اند هر چند هم بیشترین برخورد با داعش را نیز کردها داشته‌اند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مراسم تشیع شهید محمد مهدی ایرانمنش نوجوان ۱۱ ساله که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان مجروح و روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اختیار آباد برگزار و پیکر این نوجوان در جوار پدر شهیدش آرام گرفت.

محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

وی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت دیروز به شهادت رسید.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد