Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ علی اصغر رمزی تصریح کرد : طی دو ماهه سال جاری صنعت دخانیات کشور معادل 4.1 میلیاردنخ تولید داشته است که در مقایسه با تولید مدت مشابه سال قبل 1.8 میلیارد نخ معادل 128 درصد رشد داشته است و واردات 2 ماهه امسال را به میزان نیم میلیارد نخ اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2.5 میلیارد نخ معادل 80 درصد کاهش در واردات را شاهد هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رمزی هدف تبصره 3 ماده 1022 قانون برنامه پنجم توسعه کشور را تامین نیاز کشور از محل تولیدات داخلی و به صفر رساندن واردات سیگار بیان کرد که در این راستا نسبت تامین نیاز از محل تولیدات داخلی که در سال 1393 حدود 52 درصد بود را با به اجرا درآوردن این تکلیف قانون این نسبت در سال 1395 به 82 درصد افزایش یافت و در سال 1396 نیز برنامه رساندن این نسبت به بیش از 91 درصد در دستور کار قرار دارد.
وی همچنین یکی از علل مهم کاهش قابل توجه میزان قاچاق سیگار را در 33 سال اخیر ناشی از افزایش تولید داخلی اعلام نمود و از تشدید برخورد با عرضه سیگار توسط واحدهای غیر مجاز در سطح بازار خبرداد و تنها خرده فروشانی که دارای پروانه خرده فروشی محصولات دخانی میباشند را مجاز به فروش سیگار و سایر محصولات دخانی اعلام نمود و عرضه کنندگان غیر مجاز محصولات دخانی بعنوان قاچاقچی تلقی و با آنها برخورد میگردد و تنها سه اتحادیه سوپر مارکت , خواربار فروش و سقط فروش با شرایط خاصی برای واحدهای صنفی تابعه خود اقدام به صدور پروانه خرده فروشی محصولات دخانی می کند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده: آرش محمدی

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  استاندار کرمان با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال گفت  100 هزار میلیارد تومان طرح در استان در دست اجراست که باید به نتیجه برسند.

 وی  افزود:مولدسازی دارایی‌های دولت ، تقویت زیرساخت‌های آب، برق و گاز ، ایجاد ظرفیت درگاه صادراتی، راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذای خارجی و اقتصاد دیجیتال ، توجه به حوزه دانش بنیان مشاغل خانگی و گردشگری از مواردی بود که آقای فداکار برآنها تاکید کرد. 
آقای حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز با اشاره به وجود ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزود: با همراهی و تخصیص اعتبارات استانی امسال شاهد افزایش آنها خواهیم بود.
وحیدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استان هم از تلاش برای تحقق شعار سال و همچنین پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد:      

 

    

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!