Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محققان کشور اخيرا در مطالعات خود با استفاده از گياهان دارويي خمير دنداني با قابليت خوردن و درمان بيماري‌هاي عفوني دهان و دندان عرضه کردند که مي‌تواند به مدت طولاني دهان را خوشبو کند.
به گزارش ايسنا، با توجه به مشکلات خميردندان‌هاي فعلي اين محققان با استفاده از ترکيبات کاملا گياهي، خميردنداني را عرضه کردند که ترکيبات آن داراي خاصيت درماني براي دهان، دندان و بيماري‌هاي مربوط به دهان و دندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين خميردندان مي‌تواند در کاهش بعضي از بيماري‌هاي ناشي از ميکروب‌ها و باکتري‌هاي موجود در دهان، مفيد باشد. با توجه به گياهي بودن مواد به کار رفته در اين خمير دندان، مصرف‌کننده مي‌تواند خميردندان را بخورد. اين عمل در درمان بعضي از امراض، مفيد است.
در اين اختراع سعي شده تا تمام مواد شيميايي موجود در خمير دندان فعلي که در بازار موجود است، حذف شود. در ترکيب مواد به کار رفته در اين خمير دندان از گياهان دارويي استفاده شد که مفيد بودن آنها به اثبات رسيده است.
نحوه ترکيب اين مواد به صورت‌هاي از پيش تعيين شده و با در نظر گرفتن حجم تيوپ خميردندان است.
از مزاياي اين اختراع مي‌توان به مواردي چون نداشتن مواد شيميايي موجود در خميردندان‌هاي فعلي، ميکروب‌زدايي، قابليت خوردن همه مواد به کار رفته در اين خميردندان، استفاده براي تمام سنين، قابليت استفاده در تمامي دماها، از بين بردن عفونت‌هاي دهان و دندان و لثه، خوشبو کردن دهان براي مدت طولاني، درمان عفونت‌هاي سينه، سم‌زدايي از بدن و افزايش ترشحات بدن اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان

به گزارش خبرآنلاین از همشهری آنلاین، در برخی از موارد بوی بد دهان ممکن است ناشی از عفونت، بیماری، مصرف دارو یا بیماری‌های لثه باشد.اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900365

دیگر خبرها

  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان