Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری از جمله داعش در منطقه به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهارداشت: در حال حاضر توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری از جمله داعش در منطقه بهیاس و ناامیدی تبدیل شده است و روز به روز شاهد از بین رفتن این گروه‌های تکفیری که دست‌پرونده آمریکا و عربستان است، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با محکوم کردن حملات تروریستی در مجلس و حرم امام(ره) بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این حرکت‌ها شبیه ترقه‌بازی بود و این گروه‌های تکفیری هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و عربستان خود دست‌پروده و به وجود آورنده گروه‌های تکفیری و داعش هستند، گفت: این کشورها در حالی دم از حمایت از حقوق بشر می‌زنند که خود عامل راه‌اندازی گروه‌های تروریستی و داعش در منطقه هستند.

میرزاده افزود: با وحدت و همدلی نیروهای اطلاعاتی و همدلی در سریع‌ترین زمان ممکن این عملیات خنثی شد و شکست سنگینی بر دشمنان و گروه‌های تکفیری وارد شد به طوری که عاملان حمله به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی(ره) با تلاش نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: امنیت مثال‌زدنی کشور خاری بزرگبر چشم دشمنان بوده چرا که دشمنان و استکبار جهانی تحمل این را ندارند که کشورمان به یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به یقین خون شهدایی که در حادثه اخیر به درجه رفیع شهادت نائل شدند بی‌جواب نخواهد ماند و دشمنان و استکبار جهانی که پدید‌آورنده این گروه‌های تکفیری بودند ضربه محکمی خواهند خورد.

انتهای پیام/

R41374/P1361/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

به گزارش دانشجو، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات گفت: با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگرهای سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع‌پور اظهار داشت: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقام بلندپایه ارتش: اینکه بگوییم مسئولین ما خلافکار و دزدند باعث می‌شود جوان ما در ایران نماند /استاد به دانشجوی نخبه می‌گوید تو بی عقلی که مانده‌ای
  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • ضرورت احیای هنر نمدمالی در بام ایران برای تبدیل آن به کالای صادرات محور
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند