Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، یک جوان چینی تبار ساکن مالزی که ادعا می کند در آینده او ثروتمند ترین مرد جهان خواهد بود با دعوت از ۱۰۰۰ مهمان یک جشن خیریه برگزار کرد.

این جشن روز یکشنبه در پارک ” چای لنگ ” در باتروورس مالزی و در شرایطی برگزار شد که ” ژانگ جیان ” در آن حضور نداشت. گفته می شد که وی در کشور مالدیو حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر مهمان برای حضور در این جشن خیریه باید ۴۷ دلار پرداخت می کرد.

جالب اینکه وی شرطی را برای تمام مهمانان این جشن تعیین کرده بود. ” ژانگ ” از همه آنها خواسته بود تا موی سر خود را با رنگ زرد رنگ کنند.

مهمانان وی در حالی که موی سر خود را با رنگ زرد رنگ کرده بودند در این جشن شرکت کردند.

وی که مالک یک شرکت بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای در مالزی است، پیشتر و در ماه آوریل نیز با دعوت از کسانی که بیشتر آنها چینی تبار بودند جشنی مشابه در کوالالامپور برگزار کرده بود.

گفتنی است؛ این جوان چینی تبار در مالزی آنچنان هم خوشنام نیست. شرکت وی در سال ۲۰۱۴ از طریق شبکه های هرمی و با تبلیغ شعار ” سریع ثروتمند شو ” ، کلاهبرداری های زیادی در این کشور انجام داد.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۱۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، ضمن تبریک هفته هلال احمر به کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان تشکر و قدردانی کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای با نشاط، پر انرژی و تاثیر گذار است و نجاتگرانی که در حوادث و عرصه‌های پر خطر و در شرایط بحرانی حضور پیدا می‌کنند تا نجات بخش دیگران باشند، ایثارگر به تمام معنا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: این روحیه ناجی و کمک به دیگران در شرایط بحرانی در هلال احمر وجود دارد و معمولاً کسانی که در این عرصه قرار می‌گیرند نگاه شان کمک به همنوعان است.

وی با بیان اینکه کارکنان و نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم و آمادگی جسمانی برای حضور امدادگران در شرایط سخت بحران و تخصص متناسب با ماموریت‌های محوله برای نجاتگران جمعیت هلال احمر بسیار مهم است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در ادامه گزارش کاملی از خدمات و فعالیت‌های بشر دوستانه این جمعیت در سال گذشته و ایام نوروز ارائه کرد.

کد خبر 6097397

دیگر خبرها

  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک