Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@23:26:33 GMT

صنف قدرت خود را از حضور پررنگ اعضا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۰۱۹۴

صنف قدرت خود را از حضور پررنگ اعضا می‌گیرد

به گزارش ایلنا، اکبر تحویلیان رئیس هیئت مدیره طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های آیفیک در سال جاری گفت: باید نهضت تولید محتوا و تولید فیلم در سال جاری در دفاتر افزایش پیدا کند و رئیس سازمان سینمایی نیز از این مساله حمایت می‌کند و بر آن تاکید دارد.

وی ادامه داد: در آخرین نشستی که با محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی داشتیم ایشان در ارائه راهکار برای افزایش تولید اشاره کردند و از ما خواستند تا برنامه‌های خود را ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویلیان بر ساماندهی وضعیت تهیه کنندگی در سال گذشته با همکاری وزارت ارشاد اشاره کرد و افزود: دفاتر حقوقی سال آینده فعال می‌شوند همچنین با تغییر اساسنامه قصد داریم تا فضایی را ایجاد کنیم تا فعالان بیشتری همچون کارگردانان، فیلمبرداران و سایر فعالان سینما که در تولید فیلم نقش دارند بتوانند عضو آیفیک شوند.

وی با اشاره به لزوم تقویت کار صنفی گفت: یک صنف زمانی قوی می‌شود که اعضای آن با قدرت در جلسات و برنامه‌های آن صنف حضور داشته باشند و نظر موافق و مخالف خود را بگویند و خواسته‌های خود را از طریق صنف مطالبه کنند.

درادامه جلسه انتخابات برای انتخاب شورای داوری آیفیک برگزار شد و بر اساس آرای به دست آمده امیر پروین حسینی، فاطمه ابوالقاسمی، محسن قیصری، آرمان زرین‌کوب، مهدی کوهیان، رسول توکلی علی اردستانی به عنوان اعضای اصلی و هادی اکبرخواه به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی