Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-مدیر کل امور روستایی استانداری استان زنجان گفت :استان زنجان ۹۳۵ روستا داردو ۵۰۰ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر،علی محمودی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، افزود:ارائه خدمات به مناطق روستایی یک خدمت بزرگ به مردم این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های بهبود وضعیت زندگی در روستاها تامین آب شرب است که این شرکت بر عهده دارد و تاکنون در این ماموریت موفق بوده است.

مدیر کل امور روستایی استانداری استان زنجان گفت:استان زنجان ۹۳۵ روستا دارد و ۵۰۰ روستا تحت پوشششرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد.

محمودی تاکید کرد: بیشتر آبرسانی‌ها به روستاها در ابتدای انقلاب و فعالیت جهاد سازندگی انجام شدهکه این آبرسانی‌ها با مشکلات متعددی مواجه است و در پیش‌بینی اعتبارات به مجتمع‌ها توجه بیشتری شود.

در ادامه این مراسم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجانبه لزوم توجه به بحث خیرینآبرساندر استان زنجان اشاره کردو گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شرکت آبفار تقریبا غیر ممکن است و باید از ظرفیت خیرین استفاده شود.

رضا کابلی افزود: باید سازماندهی و کنترل ارائه خدمات به روستاها بتوان نتایج خوبی دریافت کرد و پیگیری منابع مالی هم استانی و ملیبا جدیت بیشتری دنبال می‌شود واین شرکتبرنامه‌های خود را در چهار محور عملیاتی خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: یکی از موارد مهم بحث سطح‌بندی روستاها است و تعداد روستاهای سطح دو خیلی بالا است.

همچنینمدیر عامل سابق آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: بخش آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در دو سال گذشته اعتبار خوبی دریافت کرده است.

محمد حسین مهانفر تصریح کرد: ۱۱ هزار مشترک شرکت در سه سال گذشته اضافه شده و موفقیت های این شرکت بسیار خوب است.

وی گفت: موضوع فرهنگ‌سازی مربوط به یک یا دو سال نیست وبا فرهنگ‌سازی فعالیت‌ها این شرکت بهبود می یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روستای دره دول با ۳۰ خانوار سال هاست که با وجود سرچشمه های زیاد اما بدلیل کوهستانی بودن و عدم دسترسی به این چشمه ها مشکل آب آشامیدنی داشتند.

بمنظور رفع این مشکل اداره آب و فاضلاب با همکاری فرمانداری و بسیج سازندگی یک مخزن آب ۵۰ مترمکعبی ساخته و ۴ کیلومتر لوله‌ گذاری از سرچشمه آب سرده این روستا واقع در دل کوهای مجاور این روستا تا مخزن جدید را در دستور کار قرار دادند. 

کار انتقال و نصب لوله ها بصورت جهادی  از یک مسير کوهستانی و بسیار سخت و خطرناک توسط بخشداری و دهیاری ،کارکنان آب و فاضلاب بخش ماژین و همچنین نیروهای مردمی روستا پس از ساعت ها و روزها تلاش طاقت‌فرسا صورت پذیرفت و مردم روستا پس از سال ها از نعمت آب آشامیدنی سالم و به میزان کافی برخوردار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند