Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشمنان این نظام با هر حیله،نیرنگ و خصومتی مثل تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ترور کور و بی هدف سعی دارند این مردم شجاع و غیور را از میدان به در کنند و این خیال باطلی بیش نیست. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در روز ولادت کریم اهل بیت ، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن کریم ، ضیافت افطار و مراسم تجلیل و تقدیر از خادمان اردوهای راهیان نور ؛ با حضور حجت الاسلام و المسلمین نظری ،نمایندگی ولی فقیه در بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ، سرهنگ طلوعی ،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) شهر ری ، محمد اسدنژاد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری و شورای معاونین این اداره و خادمان اردوهای راهیان نور ؛ در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری، برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمد اسدنژاد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری، ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی علو درجات برای شهدای حادثه تروریستی اخیر و شفای عاجل برای مجروحان و صبر و شکیبایی و پاداش نیکو برای خانواده‌های آنان، اظهار داشت: حفظ منزلت ایثار و شهادت، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ، ایجاد تعامل بین نوجوانان نسل امروز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، آمادگی نوجوانان نسبت به جنگ نرم دشمنان و فضای مجازی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نوراست.وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت است که نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده است و موجب تداوم آن می باشد.محمد اسدنژاد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام (ره) ، تأکید کرد: امروز دانش آموزان و جوانانی که با فرهنگ شهادت آشنایی دارند بار مسؤولیت حفاظت و نگهداری از نظام اسلامی را بر دوش خود احساس می کنند و به همین جهت به تمامی مسائل کشور حساسیت نشان داده و در همه ی عرصه های اجتماعی از جمله انتخابات ها بسیار پررنگ و پرشور حاضر می شوند و البته دشمنان این نظام این مهم را بر نمی تابند و با هر حیله و نیرنگ و خصومتی مثل تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ترور کور و بی هدف سعی دارند این مردم و جوانان شجاع و غیور را از میدان به در کنند و این خیال باطلی بیش نیست. معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری تصریح کرد: به نمایندگی از سوی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه 2 شهر ری، شهادت هموطنان عزیزمان در حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام(ره) را به خانواده های محترم ایشان و ملت بزرگ ایران ، تسلیت عرض می نمایم و برای مجروحان و آسیب دیدگان این حوادث نیز آرزوی سلامتی و شفاعت می کنم.لازم به ذکر است که در این مراسم از حدود 60 نفر از خادمان اردوهای راهیان نور ناحیه 2 شهر ری با لوح سپاس و هدایای فرهنگی ، تقدیر گردید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا اقبال بهمنی بعدازظهر جمعه در جلسه تقریب دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به شهدای تقریب در کردستان اظهار کرد: شهید دکتر رمضان البیوتی بهار امسال در سنگر محراب و منبر به شهادت رسیدند و از علمای تقریبی کشور سوریه بودند که کتاب‌ها و تألیفات زیادی در راستای وحدت جامعه اسلامی و مبارزه با افراطی‌گری داشتند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم گفت: همیشه ارائه علم و دانش اگر با عشق و محبت توأم باشد بیشتر در دل‌ها جا می‌گیرد به طوری که اکثر علمای ما تلاش کردند علم و دانش را در قالب شعر و ذوق و عشق و محبت و عرفان ارائه دهند.

ماموستا بهمنی گفت: در مورد ابعاد تقریب از دیدگاه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، روایتی است که شخصی از حضرت فرمودند آیا نماز خواندن پشت سر عالم اهل سنت درست است یا نه؟ ایشان پاسخ دادند: اگر کسی پشت سر عالم اهل سنت نماز بخواند انگار پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده است.

وی در ادامه به ابعاد تقریبی امام شافعی اشاره کرد و بیان داشت: حضرت امام شافعی هم دوره خلافت عباسیان بوده که تبلیغات زیاد و گسترده‌ای بر ضد اهل بیت علیه السلام می‌شد و هر کسی که به اهل بیت محبت نشان می‌داد به او می‌گفتند این فرد رافضی است و از دین خارج شده است.

ماموستا بهمنی عنوان کرد: در آن زمان حضرت امام شافعی خیلی محبت به اهل بیت علیه السلام داشتند و ایشان در مقابل کسانی که به او توهین می‌کردند می‌گفتند اگر حب به اهل بیت پیامبر اکرم رافضی گری است پس به همه انسان‌ها و جن‌ها اعلام کنید که امام شافعی رافضی است و این دیدگاه تقریبی است یعنی حب به اهل بیت نباید باعث اختلاف باشد بلکه باید باعث تقریب باشد.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به دیدگاه تقریبی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سالهای پیش سوالی از معظم له مطرح شد که آیا توهین کردن به امهات المومنین جایز است یا نه؟ در اینجا فتوایی از سوی مقام معظم رهبری صادر شد که توهین به زوجات پیامبر بزرگوار اسلام حرام شرعی است که این یک دیدگاه تقریبی است.

کد خبر 6095803

دیگر خبرها

  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • حب به اهل بیت موجب تقریب است
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است