Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: حادثه تروریستی تهران نشان‌ دهنده استیصال استکبار جهانی و جریان تکفیری در برابر ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس،محفل اُنس و ضیافت افطار سربازان سپاه فجر استان فارس با حضور حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده در این مراسم با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اُنس با قرآن و فراگیری معارف الهی اسلام استاظهار داشت: والدین و مسئولان کشور نگاه ویژه‌ای به نوجوانان و جوانان در این ماه مبارک داشته باشند و با طراحی برنامه‌های مذهبی و معنوی مناسب آنان را پیرامون وجوه مختلف ماه رمضان و مسئله مهم روزه آگاه کنند.

وی با بیان اینکه دوران خدمت سربازی دوران تجربه‌اندوزی برای زندگی آینده است، گفت: بی‌شک یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین برهه‌های زمانی در زندگی جوانان دوران خدمت سربازی است که تاثیر به سزایی در زندگی آینده جوانان دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجرافزود: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارسهمزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی از جمله کلاس‌های آموزش قرآن و احکام، همایش‌های اخلاقی - بصیرتی، محافل اُنس با قرآن و ضیافت افطار برای سربازان این نهاد تدارک دیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعمیق معنویت، اُنس با قرآن و ائمه اطهار (ع) از اهداف اصلی ویژه برنامه‌های رمضانی سپاه فجر برای سربازان این نهاد است.

حاجی‌زادهبا بیان اینکه سربازان یکی از پایه‌های اصلی تامین امنیت کشور هستند، گفت: آموزش امور نظامی به جوانان توام با ارتقا شاخص‌های دینی در ایشان که در دوران خدمت سربازی اتفاق می‌افتد نه تنها آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی را در پِی دارد بلکه سلامت اخلاقی نسل آینده‌ساز کشور را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران نشان‌دهندهاستیصال استکبار جهانی و جریان تکفیری در برابر ملت ایران است، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در کوتاه مدت بر هم زدن امنیت کشور است که تاکنون در این موضوع موفق نبودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجربا تاکید بر اینکه حادثه تروریستی اخیر وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر گروه‌های تروریستی را تقویت می‌کند، گفت: انجام عملیات کور تروریستی و آسیب رساندن بهمردم عادیتوسط عوامل تکفیری نشانه انحطاط ارزشی و اخلاقی گروه‌های تروریستی و ناکام ماندن آنها در اهدافشان است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه حضور به موقع نیروهای امنیتی سپاه و سایر عوامل انتظامی کشور مانع از دستیابی تروریست‌ها به اهدافشان در حادثه تروریستی تهران شد، گفت: حضور مدافعان حرم اهل بیت(ع) در جبهه مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری مهم‌ترین عامل تامین امنیت کشور در برهه حاضر است.

انتهای پیام/

R41382/P1357/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند