Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@13:08:13 GMT

نشست ستاد یونیورسیاد چین تایپه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۱۰۱۳

نشست ستاد یونیورسیاد چین تایپه برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل روابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، نشست ستاد اجرایی یونیورسیاد سال 2017 چین تایپه با هدف برنامه ریزی برای اردوها و برنامه های تدارکاتی 5 رشته تیراندازی با کمان، تکواندو، وزنه برداری، جودو و ووشو در محل این فدراسیون برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مسئولین فدراسیون و رسای انجمن های این 5 رشته اعزامی برگزار شد حاضرین گزارشی را از اردوها و برنامه های تدارکاتی اجرا شده ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز مربیان و سرپرستان برنامه های آتی که را برای آماده سازی تیم هایشان تدارک دیده اند به سمع مسئولین فدراسیون رسانده و در این نشست با یکدیگر شور کردند.

همچنین دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی که چند هفته گذشته به منظور حضور در نشست ستاد اجرایی یونیورسیاد به چین تایپه سفر کرده بود، گزارشی از وضعیت دهکده محل اسکان ورزشکاران و سالنهای محل برگزاری رقابتها و شرایط کشور میزبان ارائه کرد.

همچنین در ادامه جلسات ستاد اجرایی یونیورسیاد سال 2017 شاهد برگزاری نشست مسئولین ستاد اجرایی نیز بودیم. در این جلسه که با حضور رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، مقدم منش رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت و بشیریان دبیرکل فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی برگزار گردید در خصوص روند آماده سازی تیم های شرکت کننده در این رقابتها بحث و گفتگو شد.

604

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست با رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا ابراز امیدواری کرد که ایران میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی پسران زیر ٢٣ سال آسیا باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با «عبدل الحلیم بن قادر» رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا و در جلسه‌ای که سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند، ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

30 خرداد؛ تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گام‌های موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود، گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و 4 نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در طی 20 سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می‌بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی‌های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی