Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،این مسابقات که در سالن ورزشی المپیک این شهر به مدت دو شب برگزار شد که در نخستین شب از این مسابقات تیم‌های اداره بهزیستی آمل و طلوع رهایی دابو به ترتیب با برتری مقابل تیم‌های مراکز اقامتی میان مدت کلبه رهایی امید فردا و همدردان شمال به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان رسیدند و تیم‌های کلبه رهایی امید فردا و همدردان شمال به دیدار رده بندی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب دوم و پایانی این مسابقات، در دیدار رده بندی تیم مرکز اقامتی میان مدت همدردان شمال در ضربات پنالتی مقابل تیم مرکز اقامتی کلبه رهایی امید فردا به برتری رسید و به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

در دیدار نهایی دو تیم اداره بهزیستی آمل و مرکز اقامتی میان مدت طلوع رهایی دابو به مصاف هم رفتند که تیم مرکز اقامتی طلوع رهایی دابو با نتیجه ۲ بر صفر تیم اداره بهزیستی آمل را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

در پایان این مسابقات از سرپرستان همه تیم‌های حاضر در این مسابقات و کلیه اعضای تیم قهرمان، مرکز اقامتی میان مدت بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد مخدر طلوع رهایی دابو با اهدای لوح سپاس و جوایزی، تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد