Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@12:40:44 GMT

واکنش روبرتو کارلوس به متهم شدن به دوپینگ

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۲۳۹۲

واکنش روبرتو کارلوس به متهم شدن به دوپینگ

به گزارش گروه ورزشی خبرگزایری دانشجو، ‌به نقل از آس، شبکه ARD آلمانی روبرتو کارلوس و چند بازیکن برزیلی را به دوپینگ متهم کرد اما مدافع پیشین رئال مادرید بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و آن را رد کرد. در گزارش منتشر شده بازیکن سابق تیم ملی برزیل تحت نظر دکتر جولیو سزار آلوس به استفاده از مواد غیر قانونی برای بهتر شدن عملکردش متهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس در این باره گفت‌: این اتهامات نادرست هستند. هیچ گاه از موادی استفاده نکردم که مرا تقویت کنند. پزشکی را که در این گزارش آمده است نمی‌شناسم. اکنون وکلایم در حال‌ بررسی این موضوع هستند و این اتهامات را در دادگاه تکذیب خواهند کرد.

کارلوس در طول دوران بازی اش (۲۰سال) تست‌های متعددی را در ۹ باشگاهی که بازی کرد انجام داد. او گفت‌: اگر چیزی مصرف کرده بودم به راحتی قابل تشخیص بود.

بازیکن بازنشسته برزیلی در ادامه‌ اظهار کرد: پس از جام جهانی ۲۰۰۲ تیم‌ ‌ملی را در سفر به شهر پیراسیکابا (شهری که بازیکنان برزیلی تحت نظر دکتر آلوس قرار گرفتند) همراهی نکردم.

با وجود رد این موضوع از طرف کارلوس، یک شاهد وجود دارد که اعلام کرده است این بازیکن در ژوئن آن سال یک ماه پس از جام جهانی به مطب پزشک برزیلی مراجعه کرده است. همچنین در پرونده آلوس تحت نظر قرار گرفتن کارلوس از ۱۵ سالگی وجود دارد.

در صحبت‌های ضبط شده از پزشک برزیلی همچنین برخی از موضوعات افشا می‌شود. این شخص به بازیکنانی که زیر نظرش بودند آموزش می‌دهد که چگونه مانع از مثبت اعلام شدن دوپینگ خود شوند.

کارلوس در این باره اظهار کرد: در پرونده افشا شده توسط آلمانی‌ها نوشته شده که در ژوئن ۲۰۰۲ زمانی که تیم‌ ‌ملی به تازگی قهرمان جهان شده بود به این کلینیک رفتم اما من به برزیل بازگشتم تا در مراسم پاداش به بازیکنان به خاطر قهرمانی شرکت کنم. سپس خیلی زود به مادرید بازگشتم بدون این که به پیراسیکابا بروم. علاوه بر این در گزارش منتشر شده هیچ نامی از من در دوپینگ‌های احتمالی برده نشده است. در طول بازیگری‌ام سعی کرده‌ام همیشه فوتبال پاکی را بازی کنم و قانونی عمل کنم. اتهامات دروغین کاملا بر خلاف این عقیده است. در طول ۲۰ سال بازی‌ام هرگز تست پزشکی از من مثبت اعلام نشده که بازی‌ام را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم