Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:21:33 GMT

10 واحد صنفی عرضه غذای گرم در شهرستان پلدختر پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۲۲۷۰۵

10 واحد صنفی عرضه غذای گرم در شهرستان پلدختر پلمپ شد

سرهنگ صفر عبدالوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان ،این واحدها به دلیل رعایت نکردن شئونات این ماه توسط اداره اماکن پلمپ شدند.
وی افزود: طی بازدیدهای انجام شده از واحدهای صنفی سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان خوشبختانه اکثر رستوران ها و اغذیه فروشی ها حرمت این ماه را نگه داشته و تخلفی نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر برخی تخلفات صورت گرفته پلیس اداره اماکن در محل حضور یافته و ضمن تایید گزارش با معدود تخلفات برخی واحدها برخورد کرد.
فرمانده انتظامی پلدختر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی بلافاصله مرکز فوریت های پلیس 110 را در جریان قرار دهند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد