Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از هالیوود ریپورتر، تنها چند ساعت مانده به برگزاری هفتادمین دوره اهدای جوایز تئاتری «تونی» در «Radio City Music Halll» شهر نیویورک، بازیگردان های تئاتر برادوی با نوشته هایی در دسترس در خیابان منتهی به تالار میزبان مراسم اهدای جوایز «تونی»، تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این تجمع اعتراض به حمایت نشدن بازیگردان های تئاتر برادوی است.

برنارد تلسی بازیگردان تئاتر موزیکال «همیلتون» که از پرفروش ترین موزیکال های برادوی بوده است، با حضور در این تجمع اعتراضی گفت: شاید بازیگردانی شغل جدیدی در تئاتر برادوی باشد و مانند سایر مشاغل تئاتری از قدمت بالایی برخوردار نباشد ولی ما بازیگردان ها نباید مجازات شویم. ما نمی خواهیم که محل کارمان یا اهداف و برنامه ریزی ها تغییر کنند. ما می خواهیم که از بازیگردان ها حمایت شود.

اکثر معترضان حاضر شامل بازیگران و عوامل تئاترهای دیگر آمریکا در این تجمع نوشته هایی شامل «من از بازیگردان ها حمایت می کنم» و «عدالت برای همه عوامل» را در دست دارند.

آلکس برایتمن از کاندیداهای جوایز تونی در سال ۲۰۱۶ نیز با حضور در این تجمع اعتراضی گفت: من فکر نمی کردم که بازیگردان های تئاتر برادوی حمایت نمی شوند، من فکر می کردم که همه از حمایت برخوردار هستند. من نمی دانم اگر بازیگردان های تئاتر برادوی نبودند، چه وضعی پیش می آمد.

هفتادمین جوایز «تونی» با اجرای کوین اسپیسی ساعت ۸ عصر به وقت محلی روز ۱۱ ژوئن برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه بعد از ظهر امروز یکشنبه در محوطه دانشگاه تجمع کردند.

کد خبر 6091265

دیگر خبرها

  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست