Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انعقاد قرار داد یکساله محمد طیبی مدافع و فرشاد سالاروند مهاجم استقلال خوزستان به تیم پارس جنوبی پیوستند تا در لیگ هفدهم با پیراهن این تیم به میدان بروند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، در ادامه روند جذب بازیکن در تیم فوتبال پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر در فصل آینده لیگ برتر فوتبال، این تیم با دو بازیکن استقلال خوزستان به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توافق بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم محمد طیبی مدافع و کاپیتان استقلال خوزستان قرارداد خود را به مدت یک فصل با این تیم امضا کرد.

فرشاد سالاروند نیز مهاجم استقلال خوزستان به تیم پارس جنوبی جم پیوست تا این دو بازیکن استقلال خوزستان در لیگ هفدهم با پیراهن تیم پارس جنوبی جم به میدان برود.

براساس این گزارش محسن فروزان که فصل گذشته در تیم صبای قم بوده و ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته فجر شهید سپاسی، با توافقات انجام شده به تیم پارس جنوبی جم پیوستند.

ابراهیم صالحی و احسان اسدزادی دو بازیکن بومی استان بوشهر نیز با تیم پارس جنوبی جم قرارداد امضا کردند.

صالحی که سابقه بازی در تیم‌های ایرانجوان بوشهر، استقلال خوزستان، بادران تهران و فجر شهید سپاسی شیراز را در کارنامه دارد، در پست مهاجم بازی می‌کند.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)