Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین رحیمی صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تروریستی چند روز گذشته تهران که به مصداق کلام مقام معظم رهبری ترقه بازی بود، اظهار داشت: گروه‌های معاند سال‌های طولانی هزینه های سنگینی داده و برنامه‌ریزی‌های کلانی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را به هم زنند و تحقق این امر برای آن‌ها تبدیل به یک عقده بزرگ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: هدف گروه‌های تروریستی شهادت مردم بی‌گناه و مظلوم است و با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های همکاران ما در کلانتری مرقد حضرت امام خمینی(ره) تروریست‌ها ضربه کوبنده و محکم خوردند.

وی با بیان اینکه این اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه گروه‌های تکفیری به لحاظ امنیتی فاقد ارزش است، گفت: ما در آستانه دو عملیات بزرگ نیروی انتظامی استان بر علیه گروه‌های معاند در فلکه پسته و منطقه حق آباد در شهرستان خاش هستیم که در این دو عملیات تعداد 9 تن از اعضای گروه‌های معاند و تکفیری به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات و مواد منفجره قصد انجام عملیات در عمق کشور را داشتند به هلاکت رسیده و تعدادی نیز در این دو عملیات دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی به امنیت و ثبات سیستان و بلوچستان اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی دلاورمردان نیروی انتظامی استان هیچ‌گونه جرایم سازمان‌یافته در استان وجود ندارد و امروز آن‌قدر موفق عمل کرده‌ایم که اکثر جرایم ویژه، جرایم مهمه، خشن و به عنف با قاطعیت کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری باند 10 نفره وابسته به گروه‌های معاند در اواخر سال گذشته توسط پلیس استان گفت: با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات گروهک‌های معاند اعضای 10 نفره یکی از گروهک‌های معاند با اشراف اطلاعاتی پلیس، شناسایی و در یک عملیات پیچیده دستگیر شدند.

رحیمی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در این استان پهناور و استراتژیک با قدرت ایستاده و از مرزها و حدود و ثغور کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز استان ما روی ریل امنیت قرار گرفته و مردم شریف سیستان و بلوچستان به برکت رشادت‌های ماموران نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های مرتبط با امنیت، امنیت با ثبات را تجربه می‌کنند.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان به رویکرد جامعه محوری و مردم‌مداری نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: در این رویکرد ما خود را خادم و خدمتگزار مردم شریف می‌دانیم و رسیدگی به مشکلات و گره‌گشایی آنها را جز وظایف مهم خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند