Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادعای شبکه تلویزیونی ARD آلمان مبنی بر دوپینگ برخی ورزشکاران سرشناس برزیل از جمله روبرتو کارلوس، واکنش این ستاره پیشین فوتبال برزیل را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی ARD آلمان که پیش از این با افشای مدارک دوپینگ در ورزش روسیه جنجال بزرگی را به راه انداختکهبه حذف تیم ملی دو و میدانی این کشور از مسابقات المپیک ریو منجر شد، حالا سراغ دوپینگ در برزیل رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه آلمانی گزارش داد که مسئولان ورزش برزیل تست‌های دوپینگ را مخدوش می‌کرده‌اند تا مثل روسیه به دوپینگ سازمان یافته با حمایت دولت کمک کنند. «خولیو سزار آلوز»، پزشکی که یکی از سردسته‌های دوپینگ سازمان یافته در برزیل بوده نیز تائید کرده که «روبرتو کارلوس» ۱۵ سال با او همکاری داشته است. تحقیقات ARD نشان می‌دهد که نام روبرتو کارلوس در سال ۲۰۰۲ هم در دادگاه برزیل در پرونده دوپینگ مطرح شده اما بدون هیچ توضیحی این پرونده متوقف شده است. قاضی پرونده در ابتدا چنین مسئله‌ای را انکار کرده و بعد از آن گفته است که آن پرونده را در یاد ندارد چرا که هرگز محکمه‌ای برای آن تشکیل نشده است.

خود روبرتو کارلوس اما به این اتهامات با انتشار پستی در صفحه شخصی فیس بوکش واکنش نشان داده است: «به شدت اتهاماتی که شبکه تلویزیونی آلمانی به من وارد کرده را رد می‌کنم و به اطلاع می‌رسانم هرگز از چیزی استفاده نکردم که باعث شود نسبت به دیگر هم‌تیمی‌هایم قدرت بیشتری داشته باشم. در گزارش این شبکه تلویزیونی نام دکتری ذکر شده که من اصلا او را نمی‌شناسم.»

وی با بیان اینکه وکلایم با اخبار دروغ مقابله می کنند، اعلام کرده است: «مطمئنا از این رسانه‌ها می‌خواهند تا قبل از اطلاع‌رسانی درباره موضوعی این توانایی را داشته باشند تا آن را ثابت کنند. همچنین در این داستان گفته شده که من در جولای ۲۰۰۲ در مطب این دکتر دیده شدم، اما من به برازیلیا رفته بودم تا در مراسمی شرکت کنم و خیلی سریع هم به مادرید بازگشتم. این گزارش هم هیچ مدرکی برای ادعاهایش ارائه نداده است.»

روبرتور کارلوس در بخشی دیگر از واکنش خود به ادعای شبکه تلویزیونی ARD آلمان تاکید کرده است: «در دوران بازی کردن همیشه برای من ارزش جوانمردی در فوتبالبالاتر از هرچیز دیگر بود. در طول بیش از ۲۰ سال زندگی ورزشی هرگز سعی نکردم از ماده‌ای استفاده کنم که قدرتم را افزایش دهد. به طور حرفه‌ای در ۹ تیم از برزیل، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه و هند کار کردم و در تیم ملی برزیل هم حضور داشتم. در بهترین لیگ‌های دنیا رقابت کردم، در جام جهانی بودم، اما هرگز از ماده‌ای غیر قانونی استفاده نکردم و در هیچ یک از این لیگ‌ها و تورنمنت‌ها هم موردی از من دیده نشده است.»

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

تنیسور شماره ۳ جهان شکست برابر حریف روسی در مسترز مادرید را دردناک توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس، قهرمان 2 دوره گرنداسلم درباره شکست خود برابر آندره روبلف روسی در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات مسترز خاکی مادرید (اسپانیا) صحبت کرد. دیدار روبلف و آلکاراس با نتیجه 4 بر 6، 6 بر 3، 6 بر 2 به سود تنیسور روسی به پایان رسید.

ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!

کارلوس آلکاراس گفت: امروز شاید از نظر ذهنی کمی ضعیف‌تر از زمان‌های دیگر بودم. این یک نتیجه دردناک است. من از خودم خیلی گلایه می‌کنم.  فرصت‌هایی برای پیروزی در زمین داشته باشم و از آنها استفاده نکنم، خیلی به من صدمه می‌زند. اگر بازیکن دیگری بازی خوبی انجام دهد به خاطر آن او را تشویق می کنم اما اگر شکست بخورم، خودم را سرزنش می‌کنم.

این تنیسور اسپانیایی افزود: تنیسوری مانند روبلف گزینه‌های بسیار کمی برای بازی در اختیار شما می‌گذارد و اگر شکست بخورید به دردتان می‌خورد. باید از نظر روحی سرسخت‌تر می بودم. حدس می‌زنم که این موضوع روی من تأثیر گذاشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست